bert van Wijngaarden

Zeer aquraat

Sebastian Riegel

Vielen Dank Joh.deHeer!

Ich habe noch nie einen so unkomplizierten Kauf getätigt wie bei Ihnen - ich bin begeistert.

Ich habe eine gebrauchte Orgel bei Joh.deHeer gekauft und...
Vielen Dank Joh.deHeer!

Ich habe eine gebrauchte Orgel bei Joh.deHeer gekauft und diese aus den Niederlanden nach Österreich liefern lassen.
Die Lieferung erfolgte innerhalb ein paar Tagen und der Preis dafür ist völlig gerechfertigt.

Die beiden Herren, die die Orgel lieferten sprachen gut deutsch und waren sehr sehr freundlich. Sie brachten die Orgel sogar bis an ihren Platz im Haus, andem sie jetzt steht - perfekt!

Die Kommunikation mit dem Unternehmen erfolgte per Email, was sehr gut funktionierte - die Antwort kam innerhalb weniger Stunden.

Die Orgel ist in einem perfekten Zustand und funktioniert einwandfrei.

Vielen Dank nochmal!

Yvonne

Super! Ruime keuze in gitaren, voor elke beurs is er iets. Heel fijn geholpen dood Joel. Thuis bleken er wat kleinigheidje aan de gitaar. Ruilen? Bij Johan geen enkel probleem; zonder pardon een... Super! Ruime keuze in gitaren, voor elke beurs is er iets. Heel fijn geholpen dood Joel. Thuis bleken er wat kleinigheidje aan de gitaar. Ruilen? Bij Johan geen enkel probleem; zonder pardon een nieuwe.

Job

Top en supersnel!

Hanna Hartig

Guter Kontakt per Mail. Sehr freundlich!

Luc Daniëls

Zeer klantvriendelijk.
Belofte wordt waargemaakt

Huib

Ik kwam voor een oriëntatie op de mogelijkheden om een saxofoon aan te schaffen. Het gesprek en de activiteiten verliepen dusdanig dat ik met een nieuw instrument de winkel weer verliet. Goed... Ik kwam voor een oriëntatie op de mogelijkheden om een saxofoon aan te schaffen. Het gesprek en de activiteiten verliepen dusdanig dat ik met een nieuw instrument de winkel weer verliet. Goed advies, een mooie prijs en ook nog inruil van mijn oude instrument.

N v t

Echt klant gericht. Goede uitleg waarom het even duurde. Vriendelijk contact met reversibel taalgebruik. Klasse

Theo

Prima. Vriendelijke en correcte medewerkers, zowel telefonisch als in de winkel.