R.Tomasowa

Onlangs heb ik een mooie Taylor gitaar gekocht, ik werd vriendelijk en deskundig geholpen en ben zeer tevreden met de uitgekozen gitaar.
Wat een goede service ook om in aanmerking te komen...
Wat een goede service ook om in aanmerking te komen voor een lopende actie van Taylor.
Kortom, ik ben erg tevreden.

Music man

Joh de Heer is een bedrijf dat oog heeft voor de klanten. Altijd behulpzaam en meedenkend. Een ruim assortiment aan instrumenten en software dat elke keer weer wordt uitgebreid. Ook volgt men de... Joh de Heer is een bedrijf dat oog heeft voor de klanten. Altijd behulpzaam en meedenkend. Een ruim assortiment aan instrumenten en software dat elke keer weer wordt uitgebreid. Ook volgt men de nieuwste ontwikkelingen op muziekgebied. Ook een ruim assortiment muziekboeken .

Frans

Prettige sfeer, professionele adviseur

Hollis Bostick

Erg goede ervaring.
Bij de aankoop veel aandacht en de nodige informatie gekregen. Verkoper speelde op verschillende piano's, zodat wij een goede keuze konden maken.
Bezorging was ook...
Erg goede ervaring.
Bezorging was ook perfect.
Uitgepakt, geïnstalleerd en alle verpakkingsmaterialen weer meegenomen.
Erg fijn bedrijf en prettige mensen.

Bart

Zeer tevreden! Snelle levering, prima verpakt.

Wil de Graaf

Aankoop Genos 2 was snel geregeld.

Familie van der Lugt

Fantastisch, vriendelijk personeel in de winkel en de bezorging

Nico Duijndam

Vriendelijke medewerkers met kennis van zaken.

Gertjan Fok

Perfect mooie mensen werkzaam