Angelique Hoevenaars

Snelle levering, goede kwaliteit

Sanne S-Maakt

Prettig samen werken en zeer oplettend naar de klant toe

Bram Elderman

Prima, heb een grote brandstempel besteld erg mooi geworden heb ook een kleine besteld die ik kan wisselen samen gekocht met een bout om het geheel compleet te hebben en met goede resultaten. De... Prima, heb een grote brandstempel besteld erg mooi geworden heb ook een kleine besteld die ik kan wisselen samen gekocht met een bout om het geheel compleet te hebben en met goede resultaten. De kleine had ik waarschijnlijk zelf iets te krap getekend en mist een klein stukje letter maar voor de functie geen probleem en prima bruikbaar. Mijn tip is om het bestand goed in verhouding te houden, en zelf controleren.

Rasmijn

Heel erg mooi werk geleverd.
Zelfs de kleinste details in ons logo zijn heel duidelijk zichtbaar.
Als je op zoek bent naar een brandstempel zou ik zeker dit bedrijf aanbevelen.

Sanne van den Berg

Ik wilde graag weten wat ik allemaal kon met een brandstempel omdat ik leren tassen maak en ook veel met hout werk. Ik ben heel blij met het resultaat!

Bausy

Ik ben erg blij met de service en de correcte afhandeling.
We zijn tevreden met de brandstempel die jullie voor ons maakten.
Top.

Ursula (BrocantUrs)

Ik ben heel erg blij met mijn brandstempel welke ik gebruik voor op mijn leren labels, hele vriendelijke mensen en supersnel geleverd!

Bazatz

Een supersnelle service waarbij ook meteen een antwoord op extra vragen voorzien wordt. Heel tevreden van de stempel en van de duidelijke uitleg. Top!

Henk Scholten

Prima bedrijf super snel geleverd goed advies en een mooie brandstempel. Dus ik ben dik tevreden.