sylviane hoedemaekers

Top!mooi resultaat,en het logo is precies zoals ik het heb doorgestuurd !

Vuurtafel.eu /Nico Nolden

Mooie brandstempel gemaakt door jh machining. Leveren van de stempel ging ook heel snel !
Ook contact na 16.00 uur, zeer goede service. Ik gebruik de stempel om mijn vuurtafels nog meer de handgemaakte "look" te benadrukken. Ik

Fleurs de Provence

Top!

H Duijndam

Mooi product, korte levertijd. Brandstempel doet waarvoor die gemaakt is.

Koen Elsermans

Ik ben fier nu ik mijn houtdraaiwerk een persoonlijke toutch kan meegeven, namelijk mijn vingerafdruk

RijpHout.nl

Ik gebruik mijn stempel op hardhouten snijplanken, het is even uitzoeken hoe lang en welke druk, maar eenmaal onder de knie geeft het mooie resultaten.

georges provoost

Brandstempel werkt goed, al is het beter lashandschoenen aan te hebben, want ook het handvat wordt behoorlijk warm

Reactie JH Machining:

Beste Georges, wat vervelen dat het handvat heet wordt. Dit hoort natuurlijk niet de bedoeling te zijn dus wij willen dit graag voor je oplossen. Wij hebben je een mailtje gestuurd met meer... Beste Georges, wat vervelen dat het handvat heet wordt. Dit hoort natuurlijk niet de bedoeling te zijn dus wij willen dit graag voor je oplossen. Wij hebben je een mailtje gestuurd met meer informatie.

Remon verveer

Wij zijn erg blij met de brandstempel

Mark van de Ree

Heb een brandstempel laten maken. Snelle service en levering

MP

Super snelle service en´n mooi resultaat!