Johan

Veel keus, goede prijs

Veel keuze, normale prijzen

Duidelijker aangeven dat het mogelijk is dat online bestelde producten niet leverbaar zijn omdat er je ook ter plekke kunt afhalen

Mengel Muhammet-Enes

J’ai été livrer rapidement, sauf qu’on a oublier de me livrer les logos les cash pour les jantes, sur les photos elles y étaient donc je suppose que sa devrais être livrer mais ça n’a pas été le cas... J’ai été livrer rapidement, sauf qu’on a oublier de me livrer les logos les cash pour les jantes, sur les photos elles y étaient donc je suppose que sa devrais être livrer mais ça n’a pas été le cas …

on

Oublie de pièces

Edelenbos

Niet heel slecht, maar toch

Website is goed en duidelijk, de techniek erachter werkt ook goed. De chatfunctie werkt ook nog echt en er zit een mens achter. De site is super zelfs.

De informatie over de bandenset op de site blijkt niet te kloppen, dat is niet best natuurlijk. Voor verzenden artikel belt men keurig op maar dan is het te laat natuurlijk.

HvdM

Onbetrouwbaar

Aantrekkelijk product en prijs, als het geleverd zou zijn

Er wordt geadverteerd met bandensets die na bestelling en betaling helemaal niet leverbaar blijken te zijn.

Reactie JD Banden & Velgen B.V.:

Helaas bleek na controle in ons magazijn dat deze wielset niet voorradig was.
Het betaalde bedrag is door ons zo spoedig mogelijk gecrediteerd.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Rutger

Snel, scherp geprijsd, levering niet zoals geadverteerd.
Is vervolgens opgelost door after sales

Snel, scherp geprijsd

Inhoud levering duidelijker aangeven. Advertentie kwam niet overeen met levering. Is achteraf opgelost door after sales.

Wj

Goeie prijs en de velgen zijn inderdaad als nieuw. Jammer alleen dan een van de banden gerepareerd is (lek geweest). Geeft toch een iets minder veilig gevoel….

Levering perfect in orde....

Levering perfect in orde. Afgeleverd tot in de garage! Complimenten.

Handige zoekfunctie

Niek

Zeer goed

Klantgericht

Ga zo door!

Marco

Mooie combinaties van merk-velgen en goede (winter) banden

goede foto's, duidelijke informatie over eventuele beschadigingen en profieldiepte van banden.

zou graag altijd een track & trace code krijgen. transporteur stond onverwacht aan de voordeur.

particulier

Velgen met banden goed ontvangen , snel naar belgie verzonden , Het was allemaal in orde zoals de beschrijving . alvast bedankt.

goede informatie gehad met bestelling

voor mij zeergoed

Aad Stam

Top service en goede prijs/kwaliteit.

Klantgerichtheid

vooral proberen zo door te gaan!