Dedalus bv

Perfecte goederen voor een scherpe prijs

Duidelijke website... Vlotte levering

Brackman

Super top, merci

Top

Top

Martine de Boer

Op zich is de transactie snel gegaan en netjes. Alleen de banden waren een teleurstelling. Het profiel zat helemaal vol met witte grint steentjes. Die heb ik er allemaal uitgepeuterd.

Snel. Bereikbaar. Duidelijk over bestelling en aflevering.

Banden vol met steentjes. Dat viel erg tegen. Het zou fijn zijn als je dat van tevoren weet. Dan had ik ze namelijk niet besteld. Dus alles gaat goed behalve het product zelf. De velgen waren... Banden vol met steentjes. Dat viel erg tegen. Het zou fijn zijn als je dat van tevoren weet. Dan had ik ze namelijk niet besteld. Dus alles gaat goed behalve het product zelf. De velgen waren daarentegen heel netjes.

Reactie JD Banden & Velgen B.V.:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de velgen.
Zoals telefonisch met u besproken kan het zijn dat er in de, gebruikte, banden kleine steentjes in het profiel zitten.
Dit heeft geen...
Fijn om te horen dat u tevreden bent over de velgen.
Dit heeft geen gevolgen voor de kwaliteit of het rijcomfort. Als u de wielset had gemonteerd en hiermee had gereden waren de steentjes er vanzelf uitgegaan. Natuurlijk komen er door het rijden dan wel weer nieuwe steentjes en dergelijke in het profiel.

Mj

Goede website,komt zijn beloftes na

Goede informatie op de website

?

smets

Echt zeer goed

alles ziet eruit als nieuw

chat verloopt niet soepel en word soms afgebroken

NiLoSo BV (Harry Pallandt)

Het geleverde products was super. Kwalitatief echt goed.

What you see is what you get. Kwaliteit.

Administratief niet super. Zou worden terug gebelt daar ik geen T&T had ontvangen en dus niet wist waar de bestelling was. Had aflevering bij mijn garage gevraagd. De mensen die ik spark konden mij... Administratief niet super. Zou worden terug gebelt daar ik geen T&T had ontvangen en dus niet wist waar de bestelling was. Had aflevering bij mijn garage gevraagd. De mensen die ik spark konden mij geen gedegen antwoord geven. Dat kan zeker beter.

Reactie JD Banden & Velgen B.V.:

Fijn om te horen dat u tevreden bent met de door ons geleverde wielset.
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de door ons geleverde wielset.
Wat vervelend dat u geen track en trace code heeft ontvangen en hier telefonisch ook geen antwoord op heeft gekregen, dat is absoluut niet zoals het hoort onze excuses hiervoor.
We zullen intern kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Wij wensen u veel rijplezier met uw wielset en graag tot ziens.

A. A.

Betrouwbaar en punctueel

Goede informatie, advies en afhandeling.

Nvt

J

Positieve ervaring, mooie velgen en banden.

Live chat waar direct vragen beantwoord worden.

Nvt

Mick

Adverteert met banden die ze niet hebben

Veel keuze

Spullen op de website zijn niet leverbaar. Eerst gebeld zelfs, toen besteld en betaald, toen zeiden ze dat het toch niet leverbaar was.

Reactie JD Banden & Velgen B.V.:

Helaas bleek dat de wielset die u heeft besteld toch niet aanwezig was in ons magazijn. U gaf aan geen interesse te hebben in de andere wielsets die wij op onze website aanbieden voor uw type auto... Helaas bleek dat de wielset die u heeft besteld toch niet aanwezig was in ons magazijn. U gaf aan geen interesse te hebben in de andere wielsets die wij op onze website aanbieden voor uw type auto en de koop te willen ontbinden.
Dezelfde dag hebben wij het aankoopbedrag aan u terugbetaald.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Michael

Geweldig

Banden netjes verpakt, velgen waren in prima staat. Goed telefonisch bereikbaar. Vriendelijk personeel.