Nog niet ontvangen
Misplaatst om dit automatisch bericht zo vroeg te laten verzenden

Reactie JD Banden & Velgen B.V.:

De uitnodigingen om een review te schrijven over uw bestelling worden automatisch verzonden het kan dus voorkomen dat u een verzoek tot het schrijven van een review ontvangt voordat u de wielset... De uitnodigingen om een review te schrijven over uw bestelling worden automatisch verzonden het kan dus voorkomen dat u een verzoek tot het schrijven van een review ontvangt voordat u de wielset ontvangen heeft.
In ons systeem zie ik dat 4 uur na het schrijven van uw review de wielset bij u is afgeleverd, wij hopen dat u tevreden bent met de door u bestelde wielset.

Uwe Streibel

BMW F32 19 ZOLL RADSATZ

Sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis, professionelle Kaufabwicklung, sehr schneller Versand.

Besser geht es nicht 👍👍

G.Agus

Erg goed

ja uitstekend 10

dat vind ik prima, goede service

Vincent Stoter

Duidelijk en snel

Alle info van DOT code en accurate profieldieptes weergeven. Vooraf een vraag over een velgen set en die was snel telefonisch beantwoord. Daarna gelijk online de set verkocht en liggen inmiddels... Alle info van DOT code en accurate profieldieptes weergeven. Vooraf een vraag over een velgen set en die was snel telefonisch beantwoord. Daarna gelijk online de set verkocht en liggen inmiddels onder onze A-Klasse

Niks

In style

Vlotte service , zeker via de chat

Snelle reactie bij vragen , fijne chat functie

Autobedrijf Siemonsma BV

Eerste keer en erg positief

Is zoals omschreven.

Zou het niet weten

Bijzonder fijn bedrijf, heldere en fijne communicatie.

snelle reactie, duidelijke foto's, geen verrassingen

BMW

Duidelijke omschrijvingen en snelle afhandeling. Daarnaast mooie set velgen voor goede prijs.

Veel keus en goede prijs kwaliteit verhouding

Brecx René

Correcte snelle service

Duidelijke beschrijving en foto’s van de aangeboden velgen. Alles bij levering was zoals beschreven.

Soms geen antwoord bij het online chatten om meer info te bekomen.

Y. de Geus

Duidelijke transparante website met goede foto's en duidelijke beschrijving van de producten. Daarnaast is de service snel en zonder problemen.

Informatie op de site en betrouwbare service