Kwaliteit van aankoop of reparatie
Service / After sales
9.8/10

Gert heimgartner

Heel fijn bedrijf

Deskundig personeel en alles wordt goed uitgelegd. Ze nemen de tijd voor je.

Guido Diependaal

Er waren wat blijvende problemen met het hydraulische remsysteem van mijn fiets. Door Jansen2wielers naar tevredenheid en zeer servicegericht opgelost. Ook aankoop en onderhoud ervaringen als zeer... Er waren wat blijvende problemen met het hydraulische remsysteem van mijn fiets. Door Jansen2wielers naar tevredenheid en zeer servicegericht opgelost. Ook aankoop en onderhoud ervaringen als zeer positief ervaren.

Klantvriendelijk en service gericht. Professionele, moderne en innovatieve bedrijfsvoering, met zeer goede kwaliteit.

Marjan

Mijn elektrische fiets ingeruild, ik ben geholpen met alle geduld, er wordt altijd een oplossing gezocht. Goede inruil gedaan, ik hoop weer vele kilometers plezier van mijn Batavus te hebben!!

Verstand van zaken, goed luisteren naar de klant.
Goede service!!

Gert Jan Dijkman

Fijne fietszaak in een prachtig pand
Ondanks de drukte die er vaak is wordt de (korte) wachttijd vergoed door de immer vriendelijke benadering en persoonlijke aandacht.
Personeel heeft...
Fijne fietszaak in een prachtig pand
Personeel heeft "liefde voor de fiets"
Via SMS wordt je op de hoogte gehouden van eventuele reparaties of het melden van de gereedmelding.
Kortom een geweldige fietsenzaak

klantvriendelijkheid

Flokstra

Vriendelijk personeel erg goede service, afspraken worden nagekomen, haal en breng service top, ook al woon je niet in Barneveld, reparatie prima.

prima service, vervangende gelijkwaardige fiets, snelle actie en reactie.

misschien even een belletje waar neer de fiets terug gebracht wordt.

Joost de Jong

Hele goede service

Veel keus in de showroom
Ook hele goede gebruikte fietsen

Wij hebben hele goede ervaringen
We wonen op 60 km afstand maar dat is ook geen probleem

Shan Eikelboom

Goede kwaliteit fietsen en voortreffelijke klantenservice. Bij de voorjaarsbeurt van mijn e-bike ben ik keurig op de hoogte gehouden van de kosten en wanneer mijn fiets weer gereed zou zijn voor... Goede kwaliteit fietsen en voortreffelijke klantenservice. Bij de voorjaarsbeurt van mijn e-bike ben ik keurig op de hoogte gehouden van de kosten en wanneer mijn fiets weer gereed zou zijn voor gebruik.
Nette communicatie ervaren en verkoopadviseur Marc heeft alle zaken duidelijk uitgelegd en heldere afspraken gemaakt.
Groot compliment over de communicatie en de afhaalservice. Ga zo door...!

Voortreffelijke communicatie, doelgerichte service!

Ga zoo door!

Kruitbosch

Een prima bedrijf met goed geïnformeerde medewerkers.Zij hebben verstand van hun vak.

Geven een uitstekende service en hebben verstand van hun vak.
Zij denken mee.

Openingstijd vervroegen...

J.P.van Norel-van Embden.

Heel goede ervaringen!

Gewoon alles prima in orde! Aardig en attent!

Ik zou het niet weten, het was gewoon perfect in orde!

Roelfien Grobecker-Santing

Prima vakmensen die doen wat ze zeggen

doen wat ze beloven en bellen als er iets extra's moet gebeuren aan je fiets

vooral zo doorgaan