Kwaliteit van aankoop of reparatie
9.7/10
Service / After sales
9.5/10
9.7/10

H van de Pol

Zeer goede service heb me fiets laten ophalen thuis ze hebben hem op afgesproken tijd gehaald een onderhouds beurt gegeven en remblokken vervangen en een schoonmaakbeurt gegeven en binnen 2 dagen...

Zeer goede service
Vriendelijk
Komen afspraken na
Niet duur

Ga zo door ga voortaan hier mijn fietsen kopen

P. Zellmann

Graag wil ik een positive beoordeling geven over de onderhoudsbeurt van onze beide RIH fietsen. Wilfred heeft deze beurt netjes en schoon uitgevoerd. Wij reizen meer dan 100 km om onze fietsen in...

Service en vriendelijkheid.

De afspraak bevestigen via de mail. Nu bleek deze niet of niet goed genoteerd.

Gezellige(kopje koffie doet het goed) en prachtige winkel - groot assortiment - vriendelijk personeel en altijd bereid direct te helpen en grote kennis van zaken- als klant heb je ruim de tijd om...

Bert Keegstra

Prima service en hulpvaardigheid, die vaak verder gaat dan wat je verwacht!

Er wordt goed met de klant meegedacht.
Melding per SMS als fiets klaar is.

Laatste keer viel de reparatie wat hoger uit, zonder dat erover gebeld was. Meestal wordt er dan even gebeld.

Joke en Kees zwaan

Veel keuze erg klantvriendelijk snelle levering en service

Geven goede informatie hebben veel keuze en ze weten goed waar ze over praten

Nee niks op aan te merken

Arnold

Top zaak! Goede service, vriendelijk personeel en eigenaar. Duidelijkheid dmv sms / email wanneer je fiets weer klaar staat met de evt kosten er bij vermeld, erg fijn!

Service is Top, fijn dat je een sms krijgt met evt kosten als je fiets weer klaar staat.

Ik zou het niet weten...

Gert Uleman

Mijn fiets loopt na een grote onderhoud en schoonmaakbeurt weer als een zonnetje
dit allemaal geregeld tijdens mijn vakantie
netjes overleg voor er kosten worden gemaakt
ben zeer...

medewerkers luisteren goed en voeren alles overeenkomstig uit, volgens een vooraf overlegt plan

zou het niet weten

H Jansen

Klantvriendelijk ,goede service en vakbekwame medewerkers

Ze weten waarover ze praten, goede uitleg over het product wat ze verkopen,als er wat is staan de mederwerkers direkt voor je klaar,en goede en snelle service

de snoeppot op de balie is niet altijd op tijd gevuld mijn vrouw is welles verdrietig (grapje)

j. peper

Zeer goede ervaring, gastvrij, vriendelijk en kundige mensen in dienst.

inruil prijs beter dan andere fietsenzaken zoals bij ons in Ede, toch ook erg belangrijk.
Klantvriendelijkheid, voldoende keuze maar zeker het gemoedelijke en correct behandeld worden, de klant heeft een naam.
Ook in Bennekom proef je dezelfde sfeer, compliment.

Geen tips. als je ziet hoe het het gegroeid is in die 10 jaar doen ze het fantastisch, ook qua familie uitbreiding, Eric nog
proficiat met de geboorte van je dochtertje en mams uiteraard ook.

Fopjan Van der heijden

Alweer geweldige service ontvangen! Binnen half uur aan huis lekke band gemaakt. Wat een top monteur en geweldige goede bus met materiaal voor elke hulp onderweg. En 2 ijsjes toe.

Ja de echte vriendelijkheid.

Niets