Kwaliteit van aankoop of reparatie
9.7/10
Service / After sales
9.7/10

Shan Eikelboom

Goede kwaliteit fietsen en voortreffelijke klantenservice. Bij de voorjaarsbeurt van mijn e-bike ben ik keurig op de hoogte gehouden van de kosten en wanneer mijn fiets weer gereed zou zijn voor... Goede kwaliteit fietsen en voortreffelijke klantenservice. Bij de voorjaarsbeurt van mijn e-bike ben ik keurig op de hoogte gehouden van de kosten en wanneer mijn fiets weer gereed zou zijn voor gebruik.
Nette communicatie ervaren en verkoopadviseur Marc heeft alle zaken duidelijk uitgelegd en heldere afspraken gemaakt.
Groot compliment over de communicatie en de afhaalservice. Ga zo door...!

Voortreffelijke communicatie, doelgerichte service!

Ga zoo door!

Kruitbosch

Een prima bedrijf met goed geïnformeerde medewerkers.Zij hebben verstand van hun vak.

Geven een uitstekende service en hebben verstand van hun vak.
Zij denken mee.

Openingstijd vervroegen...

J.P.van Norel-van Embden.

Heel goede ervaringen!

Gewoon alles prima in orde! Aardig en attent!

Ik zou het niet weten, het was gewoon perfect in orde!

Roelfien Grobecker-Santing

Prima vakmensen die doen wat ze zeggen

doen wat ze beloven en bellen als er iets extra's moet gebeuren aan je fiets

vooral zo doorgaan

Winterbeurt met paar kleine reparaties prima uitgevoerd.
Bij ophalen zelfs kaartje aan de fiets welke monteur e.e.a. heeft uitgevoerd. Complimenten aan Jan-Willem!

Afspraak is afspraak. SMS wanneer klus gereed is + opgave kosten.

Ga zo door!

Kilometereter

Fiets is weer gemaakt. Super dat je vantevoren hoort wat er aan de hand is en wat het gaat kosten. Ook super dat je via sms hoort dat je fiets klaar is en wat het totaal plaatje kost. Echt een top... Fiets is weer gemaakt. Super dat je vantevoren hoort wat er aan de hand is en wat het gaat kosten. Ook super dat je via sms hoort dat je fiets klaar is en wat het totaal plaatje kost. Echt een top winkel met een top service.

De service is super. Alles word uit de kast getrokken om je te helpen.

Steven Westeneng

Steven Westeneng

Zeer goed geholpen door Marc, fiets beoordeelt en advies gegeven. Zeer tevreden

Communicatie

Aart en Marry van den Berg

Vandaag onze fietsen gebracht voor een winterbeurt. Ze werden meteen overgenomen door een medewerker. Na een paar uur weer gemaild dat ze klaar waren om opgehaald te worden. We hoeven de fietsen dan... Vandaag onze fietsen gebracht voor een winterbeurt. Ze werden meteen overgenomen door een medewerker. Na een paar uur weer gemaild dat ze klaar waren om opgehaald te worden. We hoeven de fietsen dan ook niet lang te missen. Superbedrijf!

G.C.van Marm

Heb een gebruikte damesfiets gekocht en ben er zeer tevreden mee.

Prettige bediening

Valt m.i.weinig te verbeteren

Van de ridder

Hele fijne fietsen maker
Vandaag me bakfiets gehaald en hij rijd weer top
Vriendelijk personeel en wordt super geholpen