Kwaliteit van aankoop of reparatie
Service / After sales

diederik bos

Echt een super goed bedrijf we hebben er al veel fietsen gebracht!!!!

goed personeel

laten gaan zoals het gaat!

Theo Jelink

Super vriendelijk maar vooral vakkundig personeel. Service is erg goed. Service is niets op aan te merken. Geweldige keuze en goede voorlichting. In 1 woord super!

Vakkundig en vriendelijk. Nemen de tijd voor je.

Ga zo door!!

H van de Pol

Zeer goede service heb me fiets laten ophalen thuis ze hebben hem op afgesproken tijd gehaald een onderhouds beurt gegeven en remblokken vervangen en een schoonmaakbeurt gegeven en binnen 2 dagen... Zeer goede service heb me fiets laten ophalen thuis ze hebben hem op afgesproken tijd gehaald een onderhouds beurt gegeven en remblokken vervangen en een schoonmaakbeurt gegeven en binnen 2 dagen had ik mijn Speed pedelec als nieuw terug

Zeer goede service
Vriendelijk
Komen afspraken na
Niet duur

Ga zo door ga voortaan hier mijn fietsen kopen

P. Zellmann

Graag wil ik een positive beoordeling geven over de onderhoudsbeurt van onze beide RIH fietsen. Wilfred heeft deze beurt netjes en schoon uitgevoerd. Wij reizen meer dan 100 km om onze fietsen in... Graag wil ik een positive beoordeling geven over de onderhoudsbeurt van onze beide RIH fietsen. Wilfred heeft deze beurt netjes en schoon uitgevoerd. Wij reizen meer dan 100 km om onze fietsen in deze fietsenzaak te laten onderhouden.

Service en vriendelijkheid.

De afspraak bevestigen via de mail. Nu bleek deze niet of niet goed genoteerd.

Gezellige(kopje koffie doet het goed) en prachtige winkel - groot assortiment - vriendelijk personeel en altijd bereid direct te helpen en grote kennis van zaken- als klant heb je ruim de tijd om... Gezellige(kopje koffie doet het goed) en prachtige winkel - groot assortiment - vriendelijk personeel en altijd bereid direct te helpen en grote kennis van zaken- als klant heb je ruim de tijd om wat rond te neuzen. - een aanwinst voor Barneveld!

Bert Keegstra

Prima service en hulpvaardigheid, die vaak verder gaat dan wat je verwacht!

Er wordt goed met de klant meegedacht.
Melding per SMS als fiets klaar is.

Laatste keer viel de reparatie wat hoger uit, zonder dat erover gebeld was. Meestal wordt er dan even gebeld.

Joke en Kees zwaan

Veel keuze erg klantvriendelijk snelle levering en service

Geven goede informatie hebben veel keuze en ze weten goed waar ze over praten

Nee niks op aan te merken

Arnold

Top zaak! Goede service, vriendelijk personeel en eigenaar. Duidelijkheid dmv sms / email wanneer je fiets weer klaar staat met de evt kosten er bij vermeld, erg fijn!

Service is Top, fijn dat je een sms krijgt met evt kosten als je fiets weer klaar staat.

Ik zou het niet weten...

Gert Uleman

Mijn fiets loopt na een grote onderhoud en schoonmaakbeurt weer als een zonnetje
dit allemaal geregeld tijdens mijn vakantie
netjes overleg voor er kosten worden gemaakt
ben zeer...
dit allemaal geregeld tijdens mijn vakantie
netjes overleg voor er kosten worden gemaakt
ben zeer tevreden over de service en de betaalde prijs is zijn geld echt waard

medewerkers luisteren goed en voeren alles overeenkomstig uit, volgens een vooraf overlegt plan

zou het niet weten

H Jansen

Klantvriendelijk ,goede service en vakbekwame medewerkers

Ze weten waarover ze praten, goede uitleg over het product wat ze verkopen,als er wat is staan de mederwerkers direkt voor je klaar,en goede en snelle service

de snoeppot op de balie is niet altijd op tijd gevuld mijn vrouw is welles verdrietig (grapje)