Kwaliteit van aankoop of reparatie
Service / After sales

Arnold

Top zaak! Goede service, vriendelijk personeel en eigenaar. Duidelijkheid dmv sms / email wanneer je fiets weer klaar staat met de evt kosten er bij vermeld, erg fijn!

Service is Top, fijn dat je een sms krijgt met evt kosten als je fiets weer klaar staat.

Ik zou het niet weten...

Gert Uleman

Mijn fiets loopt na een grote onderhoud en schoonmaakbeurt weer als een zonnetje
dit allemaal geregeld tijdens mijn vakantie
netjes overleg voor er kosten worden gemaakt
ben zeer...
dit allemaal geregeld tijdens mijn vakantie
netjes overleg voor er kosten worden gemaakt
ben zeer tevreden over de service en de betaalde prijs is zijn geld echt waard

medewerkers luisteren goed en voeren alles overeenkomstig uit, volgens een vooraf overlegt plan

zou het niet weten

H Jansen

Klantvriendelijk ,goede service en vakbekwame medewerkers

Ze weten waarover ze praten, goede uitleg over het product wat ze verkopen,als er wat is staan de mederwerkers direkt voor je klaar,en goede en snelle service

de snoeppot op de balie is niet altijd op tijd gevuld mijn vrouw is welles verdrietig (grapje)

j. peper

Zeer goede ervaring, gastvrij, vriendelijk en kundige mensen in dienst.

inruil prijs beter dan andere fietsenzaken zoals bij ons in Ede, toch ook erg belangrijk.
Klantvriendelijkheid, voldoende keuze maar zeker het gemoedelijke en correct behandeld worden, de klant heeft een naam.
Ook in Bennekom proef je dezelfde sfeer, compliment.

Geen tips. als je ziet hoe het het gegroeid is in die 10 jaar doen ze het fantastisch, ook qua familie uitbreiding, Eric nog
...
proficiat met de geboorte van je dochtertje en mams uiteraard ook.

Fopjan Van der heijden

Alweer geweldige service ontvangen! Binnen half uur aan huis lekke band gemaakt. Wat een top monteur en geweldige goede bus met materiaal voor elke hulp onderweg. En 2 ijsjes toe.

Ja de echte vriendelijkheid.

Niets

Had een goede 2e hands fiets nodig , omdat mijn goede fiets is gestolen.

goede service en goed overleg

L. Wouters

Kort geleden voor het eerst een E-bike gekocht. Heel fijn geholpen en absoluut niet het idee dat je in een bepaalde richting geduwd wordt. Vrijdagochtend had ik in eens een platte achterband.... Kort geleden voor het eerst een E-bike gekocht. Heel fijn geholpen en absoluut niet het idee dat je in een bepaalde richting geduwd wordt. Vrijdagochtend had ik in eens een platte achterband. Ergernis natuurlijk, het komt nooit uit. Gebeld en ondanks drukte en vakantieperiode, werd de band s'avonds voor de deur vervangen. Heel blij mee. Dank je wel Maurits.

Ze weten waar ze het over hebben en je voelt je prettig bij de manier waarop ze je helpen.

wout wisselo Rhenen

Vorige week mijn Flyer U 7.70 bij Jansen2wielers Barneveld gekocht , Unieke Fiets voor een hele mooie prijs!.
Super service en denken met de klant mee , goed advies .
Eric bedankt voor...
Super service en denken met de klant mee , goed advies .
Eric bedankt voor de service , ik kom zeker terug bij jullie !.
Siem het was Toppie !!

Klant gerichte service en meedenken met de klant .
Lekkere Koffie en gebak bij aflevering van de fiets.

Deskundig en betrouwbaar

Meerdere keuzes laten zien

Piet Noppers

Altijd prima geholpen. Probleem? Er wordt in oplossingen gedacht en gedaan!

Klantvriendelijk, deskundig, snel. Ze nemen de tijd bezoekers. SMS service werkt mooi. Een bakkie koffie .... ;-)

Idee misschien om door de weeks op een vaste avond iets langer open te zijn?