Kwaliteit van aankoop of reparatie
Service / After sales

Fam dijkslag

Uitstekende service en vriendelijk personeel

Snel en adequaat geholpen

Ja. Meulenbroek

Zeer fijn bedrijf...met vriendelijk klantgericht personeel.

Ze zijn allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Alle problemen worden netjes tot tevredenheid opgelost. Ze geven tevens goede adviezen voor het behoud van je fiets.

Op alle punten zeer tevreden dus ik heb geen verbeterpunten of tips.

J. Gilles

Waren van tevoren gewaarschuwd, dat bij reparatie vaak problemen bleven bestaan.
Ondanks dat toch een electrische fiets aangeschaft en ook met andere fiets daar voor onderhoud naar toe gegaan.
Bij electrische fiets onderhoud, moesten we na een beurt terug omdat het wiel te strak was aangedraaid, waardoor er minder ondersteuning was.
Laatst twee nieuwe buiten en binnen banden gekocht voor mijn fiets. Bij afhalen al aangegeven, dat de binnenbanden niet het juiste ventiel hadden en dus niet door het gat in de velg zouden passen.
De medewerker ging mee naar buiten en vertelde mij dat het moest passen.
Vandaag banden op de fiets gezet en inderdaad het ventiel paste niet.
Dus weer terug. We kregen nieuwe binnenbanden en daarmee was de kous af. Zelfs geen excuses! Bij verder vragen kon er net een excuus vanaf, maar verder kon hij niets doen.
Zo blijkt maar weer, dat het pas duidelijk wordt of een bedrijf goed is, als er iets fout gaat.
Bleek toch, dat we naar de waarschuwing hadden moeten luisteren.

mooi pand

betere service leveren.

Gert Heimgartner

Heel fijn bedrijf

Deskundig personeel en alles wordt goed uitgelegd. Ze nemen de tijd voor je.

Guido Diependaal

Er waren wat blijvende problemen met het hydraulische remsysteem van mijn fiets. Door Jansen2wielers naar tevredenheid en zeer servicegericht opgelost. Ook aankoop en onderhoud ervaringen als zeer... Er waren wat blijvende problemen met het hydraulische remsysteem van mijn fiets. Door Jansen2wielers naar tevredenheid en zeer servicegericht opgelost. Ook aankoop en onderhoud ervaringen als zeer positief ervaren.

Klantvriendelijk en service gericht. Professionele, moderne en innovatieve bedrijfsvoering, met zeer goede kwaliteit.

Marjan

Mijn elektrische fiets ingeruild, ik ben geholpen met alle geduld, er wordt altijd een oplossing gezocht. Goede inruil gedaan, ik hoop weer vele kilometers plezier van mijn Batavus te hebben!!

Verstand van zaken, goed luisteren naar de klant.
Goede service!!

Gert Jan Dijkman

Fijne fietszaak in een prachtig pand
Ondanks de drukte die er vaak is wordt de (korte) wachttijd vergoed door de immer vriendelijke benadering en persoonlijke aandacht.
Personeel heeft...
Fijne fietszaak in een prachtig pand
Personeel heeft "liefde voor de fiets"
Via SMS wordt je op de hoogte gehouden van eventuele reparaties of het melden van de gereedmelding.
Kortom een geweldige fietsenzaak

klantvriendelijkheid

Flokstra

Vriendelijk personeel erg goede service, afspraken worden nagekomen, haal en breng service top, ook al woon je niet in Barneveld, reparatie prima.

prima service, vervangende gelijkwaardige fiets, snelle actie en reactie.

misschien even een belletje waar neer de fiets terug gebracht wordt.

Joost de Jong

Hele goede service

Veel keus in de showroom
Ook hele goede gebruikte fietsen

Wij hebben hele goede ervaringen
We wonen op 60 km afstand maar dat is ook geen probleem

Shan Eikelboom

Goede kwaliteit fietsen en voortreffelijke klantenservice. Bij de voorjaarsbeurt van mijn e-bike ben ik keurig op de hoogte gehouden van de kosten en wanneer mijn fiets weer gereed zou zijn voor... Goede kwaliteit fietsen en voortreffelijke klantenservice. Bij de voorjaarsbeurt van mijn e-bike ben ik keurig op de hoogte gehouden van de kosten en wanneer mijn fiets weer gereed zou zijn voor gebruik.
Nette communicatie ervaren en verkoopadviseur Marc heeft alle zaken duidelijk uitgelegd en heldere afspraken gemaakt.
Groot compliment over de communicatie en de afhaalservice. Ga zo door...!

Voortreffelijke communicatie, doelgerichte service!

Ga zoo door!