K.J.E. Mesker

De gehele praktijk heeft mij goed geholpen. Klacht aan de heup. Zeer deskundig een echo gemaakt met advies om een röntgenfoto te laten maken. Daar kwam uit dat de heup volledig was versleten. Na het... De gehele praktijk heeft mij goed geholpen. Klacht aan de heup. Zeer deskundig een echo gemaakt met advies om een röntgenfoto te laten maken. Daar kwam uit dat de heup volledig was versleten. Na het plaatsen van een nieuwe heup goede begeleiding vanuit de praktijk en nu nog fysio om alles te verstreken. Top begeleiding.

Deskundig, duidelijk, je voelt je op je gemak bij haar

Zij legt alles goed uit, zodat je weet waarom bepaalde oefeningen gedaan moeten worden.
Dat geeft vertrouwen, als je dat snapt.

Annie

Fijne medewerker die weet waar ze over praat. Een volgende keer wil ik wel weer de zelfde.

Bas Oonk

Makkelijk in de omgang zeer deskundig we hebben veel besproken

Ze behandeld mij goed en deskundig ik ben hier zeer tevreden over.

Hij maakte me aan het lachen, daardoor verliep "het kraken" ontspannen en niet pijnlijk. Ik zag daar namelijk tegenop maar dit was dus niet nodig. Na 1 behandeling pijn vrij, 1 nabehandeling gehad.

Door zijn behandeling kan ik weer een aantal uur werken per dag en meestal minder klachten tot aan de volgende behandeling