Ze behandeld mij goed en deskundig ik ben hier zeer tevreden over.

Hij maakte me aan het lachen, daardoor verliep "het kraken" ontspannen en niet pijnlijk. Ik zag daar namelijk tegenop maar dit was dus niet nodig. Na 1 behandeling pijn vrij, 1 nabehandeling gehad.

Door zijn behandeling kan ik weer een aantal uur werken per dag en meestal minder klachten tot aan de volgende behandeling

Bart denkt mee en komt met goede voorstellen, niet behandelen om het behandelen.

Professioneel optreden, oprecht zorgzaam en betrokken. Prettige benadering en prima resultaat.

Het heeft geholpen. We hebben nagekeken wat de klachten waren. Daardoor werd het duidelijk wat de klacht was. En ook ook de oefeningen die ik meegekregen had waren heel overzichtelijk.

Twee eerdere therapeuten in een heel ander dorp hadden mijn klachten niet kunnen verhelpen. Hier werd eerst uitstekend geanalyseerd wat de oorzaak van de klacht wel en wat het niet kon zijn. Daarna... Twee eerdere therapeuten in een heel ander dorp hadden mijn klachten niet kunnen verhelpen. Hier werd eerst uitstekend geanalyseerd wat de oorzaak van de klacht wel en wat het niet kon zijn. Daarna werd de behandeling gestart. Via mail kreeg ik hele duidelijke oefeningen inclusief filmpjes toegestuurd met daarbij de frequentie. Bij iedere volgende afspraak kreeg ik enkele dagen van te voren een herinneringsmail wanneer ik weer verwacht werd. Ik vond het geweldig. O ja, de klacht is ook verdwenen, na een jaar. Chapeau fysiotherapie Jansen van den Berg, ga zo door!!!

Bij een soortgelijke problematiek als van mijzelf