Zij heeft mij goed geholpen bij mij herstel. Ze is erg betrokken bij haar patiënten.

Tijdens gesprekken met personen met rug klachten.

Naast de vakkundigheid van de fysio kreeg ik het gevoel niet alleen een nummer te zijn. Ze herkende me en wist zich precies te herinneren wat er de vorige behandeling besproken was. Prettig!

Fleur Hissink

Alles word tot in de puntjes verzorgd. Overal word aan gedacht, en denkt overal in mee. Neemt mij 100% serieus, maar de behandelingen zijn zeker relaxed, en niet te stijf oid. Ik zou Sanien en de... Alles word tot in de puntjes verzorgd. Overal word aan gedacht, en denkt overal in mee. Neemt mij 100% serieus, maar de behandelingen zijn zeker relaxed, en niet te stijf oid. Ik zou Sanien en de praktijk (waar altijd een gemoedelijke sfeer hing) zeker aanraden aan anderen. Bedankt!

De behandelingen hebben tot dusver geholpen. De aandoening zal nooit helemaal verdwijnen maar de pijn is in elk geval stukken minder. Ik ga zeker terug mocht het weer verslechteren.

De konkrete oefeningen,de duidelijkheid èn de sfeer waarin de wekelijkse sessies plaatsvonden waren prima.
Ik kon ook bnnen twee dagen na aanmelding terecht

Eerst met elkaar een goede intake gesprek hebben, daarna doornemen wat en hoe precies de behandelwijze voor de rugkwetssuur te doen. Vragen of ook dry needeling toegepast mag worden en hoe ik erin... Eerst met elkaar een goede intake gesprek hebben, daarna doornemen wat en hoe precies de behandelwijze voor de rugkwetssuur te doen. Vragen of ook dry needeling toegepast mag worden en hoe ik erin sta om een Tens apparaat tegebruiken naast de te doene fysiotherapeutische handelingen.
Daarnaast goede en rustige observatie van de gekwetste plek bij de ruggenwervels en de spieren die daar naast liggen. Uitleggen wat voor oefeningen ik daarnaast kan en mag doen, ook meedelen dat het herstelproces zijn tijd nodig heeft en niet gelijk weer op volle kracht aan het werk gaan. Rustig opbouwen van het aantal werk uren.