Van Lonkhuizen

Top service, klaar terwijl je wacht!
Netjes geholpen en kreeg mijn iPhone weer als nieuw terug! Als er weer wat is kom ik zeker terug!

Snel, bekwaam en klantvriendelijk!

harrie Nijhuis

Zeer pos. goede en snelle service.

Zeer snel geholpen.

Neen.

Knoef B.V.

Eerste maal gebruik gemaakt van de diensten van Jan Gorter iPhone reparatie & service en alles verliep soepel vanaf het eerste contact tot en met de reparatie.

Snel contact gekregen en een afspraak voor reparatie kunnen maken. Ook was de reparatie snel uitgevoerd.

jeleukstefoto.nl

Super vriendelijk en snel geholpen

zeer klantvriendelijk en professioneel

Celine

Super snelle service!

Bake Car Detailing

Top! Snelle en correcte kwaliteits service. Aanrader!

Mark Buursen

Uitermate netjes en vakkundig geholpen. Had probleem met ipad, dacht dat er nieuwe batterij in moest. Bleek niet nodig, soft reset was voldoende. Tevens tips gekregen hoe het beste hier mee om te... Uitermate netjes en vakkundig geholpen. Had probleem met ipad, dacht dat er nieuwe batterij in moest. Bleek niet nodig, soft reset was voldoende. Tevens tips gekregen hoe het beste hier mee om te gaan. Blij verrast met deze vorm van service tegenwoordig! Grote aanrader.

Zeer goede service

Hemmy

Mijn iphone weer perfect aan de praat gekregen, uitstekende service!
Mijn iphone weer perfect aan de praat gekregen, uitstekende service!
Ondanks de sluitingstijd(13:00 op zaterdag) de reparatie uitgevoerd en het toestel later op de middag bij mij thuis bezorgd! Klasse👍

Vakkundig en uitstekende service!

Vooral zo doorgaan👍

Snel contact, duidelijke uitleg en tarieven. Storing goed verholpen.

Goede locatie

Nee

Super snelle service! Donderdagavond contact gezocht ivm kapot scherm iPhone en iPad, vrijdagochtend al gemaakt!

Komt zeer betrouwbaar over
Super snelle service