Rita

Goede en vriendelijke service!

Goede en snelle service

Herbert Zanderink

Snelle en vlotte reparatie met een overheerlijke kop koffie toe, geweldig. Bedankt😀👍

Kunt er op korte termijn terecht en een snelle afhandeling van de reparatie.

Geen idee

Marco Spit

Vanmorgen gebeld over een reparatie verzoek. Afspraak was snel gemaakt dezelfde dag al en de telefoon binnen 3 kwartier gerepareerd. Keurig met factuur en alles volgens afspraak.

Snelle reactie
Afspraak is afspraak
Duidelijke prijzen
Vriendelijke gast

Administratiekantoor Nitert

Werd fijn geholpen en kon er op wachten. kreeg zelfs koffie (met gebak..grapje) aangeboden. Na 3 kwartier waren de twee problemen verholpen. Wat ook fijn was, was dat ik 10 euro korting kreeg over... Werd fijn geholpen en kon er op wachten. kreeg zelfs koffie (met gebak..grapje) aangeboden. Na 3 kwartier waren de twee problemen verholpen. Wat ook fijn was, was dat ik 10 euro korting kreeg over toch al redelijke prijzen omdat er twee problemen was en daardoor het toestel toch al open was. Dat zie je maar weinig en dat gaf mij veel vertrouwen. Daarom raad ik iedereen dit bedrijf aan. TOP

Goede service

Eigenlijk niet

Sophie Cristen

Meneer Gorter heeft me erg goede service verleent. Ik heb het glaasje van mijn iPhone X laten maken en dit koste maar €60. Vind ik niet duur en het is super netjes gedaan. Daarnaast kon ik gewoon... Meneer Gorter heeft me erg goede service verleent. Ik heb het glaasje van mijn iPhone X laten maken en dit koste maar €60. Vind ik niet duur en het is super netjes gedaan. Daarnaast kon ik gewoon wachten. Denk dat ik ongeveer 3 kwartier moest wachten. Maar dit was het zeker waard, want ik wilde mijn iPhone verkopen en nu is hij veel meer waard.
Bedankt voor de goede service ik zou zeker terugkomen als dit nodig is!

Sophie

Goede communicatie
Snel
Netjes
Goede service

Misel

Luidspreker vervangen binnen 15 minuten. Daarnaast ook de onderste luidspreker kosteloos schoon gemaakt en het geluid werkt weer prima.

Snelheid, correctheid en extra service

N.V.T.

Maarten Botman

Zeer positief. Jan Gorter neemt zijn reparaties serieus en geeft ook duidelijk aan wat eventuele risico's zijn

Snel en accuraat

Openingstijden zijn 9:00, maar ik heb begrepen dat dit niet betekent dat er ook iemand is. Dit kan echter ook toeval zijn geweest. Wel is de telefonische bereikbaarheid prima

Goede snelle service

Snelle service en kwaliteit!

Odette T

Super snel geholpen! Om half tien gebeld, om elf uur was mijn telefoon gerepareerd

Snel, netjes en goed gerepareerd