Batterij gewisseld van iPhone 6S. Snelle service en afhandeling. Afspraak via Whatsapp is handig en ook snel.
Reparatie kostte slechts 15 minuten.

Snelheid, zowel afspraak als reparatie zelf

Batterij kost mi iets van 25 eur. Totale kosten 49 eur. Bijna 25 eur voor 15 min werk, lijkt aan de hoge kant.

Jansen

Goede en vriendelijke service.

Reparatie iPad laad connector . iPad laadt weer prima.

Prijs nieuwe set kabel en stekker aan de prijzige kant.

Goede en snelle service.

- Je kunt er snel met je probleem terecht.
- Als klant wordt je goed geïnformeerd over de reparatie.

Voor tijdens het wachten ook thee en niet alleen koffie :)

Prima service en duidelijkheid tegen acceptabele prijs

Vanaf het eerste moment met Jan Gorter via telefoon tot de allerlaatste reparatie kan ik alleen maar zeggen TOP

klantvriendelijk.

nee

EJ Waaijer

Goede en snelle service. Top

Scherm laten vervangen, echter reageerde het nieuwe scherm niet naar behoren. Viel (gelukkig) binnen de garantie en is dus zonder problemen nogmaals vervangen. Sindsdien werkt alles weer als nieuw.... Scherm laten vervangen, echter reageerde het nieuwe scherm niet naar behoren. Viel (gelukkig) binnen de garantie en is dus zonder problemen nogmaals vervangen. Sindsdien werkt alles weer als nieuw. Zeer tevreden!

Korte lijntjes en op afspraak waardoor je wanneer het jou uitkomt geholpen wordt.

1010!

Rob Waaijer

Het was een top ervaring. Ik ben compleet tevreden.

Hij kwam bij mij thuis en bleef net zo lang tot alles weer werkte en over was gezet

niks

W.A Weghorst

In de iPhone 6 de slechte batterij laten vervangen door een nieuwe.

Men kan direct terecht.

Wachtende klanten iets te drinken aanbieden. Automaat kost ook weer niet zo veel.

Ik liet mijn iPhone uit mijn hand glippen, Bats.... scherm kapot. Jan gebeld een en kon 15min later al langs komen.
Scherm was zo vervangen. Echter bij thuis komst kwam ik er achter dat het...
Scherm was zo vervangen. Echter bij thuis komst kwam ik er achter dat het scherm niet lekker reageerde en zelfs soms helemaa niet werkte. Heb een nieuwe afspraak gemaakt bij Jan. Hij heeft er gewoon weer een nieuw scherm in gezet. Deze is wel ok. Ben erg blij met deze no nonsens service. Kortom top !

Snel & geen gezeur