Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

De heer Smolders

Alles was uitstekend geregeld, en goede communicatie, ik zou ze zeker weer in de arm nemen een volgende keer

Heer Nibbering

Ik werk sinds 2011 met 123Wonen en met name Lana Schrier samen, zij heeft deze woning verhuurd en nu dan verkocht. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van 123 wonen in het algemeen en Lana in het... Ik werk sinds 2011 met 123Wonen en met name Lana Schrier samen, zij heeft deze woning verhuurd en nu dan verkocht. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van 123 wonen in het algemeen en Lana in het bijzonder. Zij is pragmatisch, regelt zaken zoals het moet, efficiënt en tevredenstellend. Ook kenmerkend is haar nuchterheid die helpt bij beslissingen nemen. Bij haar afwezigheid ben ik altijd correct en snel geholpen door andere medewerkers van het kantoor. De prijs/kwaliteitverhouding is dan ook zeer goed en mijn algemene beoordeling zeker een 9+.

Lana Schrier

Henk Coenraadts

Prima contact. Actieve opstelling en zeer gedreven. Al met al een prima ervaring en snel resultaten door deze actieve opstelling. De makelaar gekozen vanwege de verkoopresultaten en daarin zeker... Prima contact. Actieve opstelling en zeer gedreven. Al met al een prima ervaring en snel resultaten door deze actieve opstelling. De makelaar gekozen vanwege de verkoopresultaten en daarin zeker niet teleurgesteld. Prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Johan Maasse iQ Makelaars Vechtdal

Mevr. Hinssen

Contact met de makelaars verliep zeer prettig, open en professioneel. Alles werd netjes en snel beantwoord, op ons verzoek meestal per email, ook vaak buiten kantooruren dat er nog werd geantwoord.... Contact met de makelaars verliep zeer prettig, open en professioneel. Alles werd netjes en snel beantwoord, op ons verzoek meestal per email, ook vaak buiten kantooruren dat er nog werd geantwoord. Waar nodig werd er even gebeld en dat dan weer per email bevestigd. De informatie was duidelijk, transparante werkwijze. Gaven ook eerlijk feedback over onze voorgenomen opknapbeurt, die uiteindelijk mede dankzij hun netwerk snel werd uitgevoerd Het is dankzij deze makelaars dat wij zonder zorgen onze flat in groningen vanuit onze eigen woonplaats in Limburg zeer snel verkocht kregen. Een Aanrader!

Dhr Uhl

Alles verliep geruisloos, we hebben onze woning te koop aangeboden en deze makelaar (mevr. Diemer in dit geval) heeft ons goed begeleid en ook uitstekend geïnformeerd over de stand van zaken. Ook op... Alles verliep geruisloos, we hebben onze woning te koop aangeboden en deze makelaar (mevr. Diemer in dit geval) heeft ons goed begeleid en ook uitstekend geïnformeerd over de stand van zaken. Ook op het eind van de rit heeft ze ons tijdig op de hoogte gebracht wat we konden verwachten bij de notaris etc.

Maaike Diemer

Mw Vriesema

IQ-makelaars werkt snel en adequaat, de verkoop gaat in vliegende vaart van start. Tijdens het verkoopproces werkt telefonisch contact het best. Ook de afhandeling na verkoop loopt van een leien... IQ-makelaars werkt snel en adequaat, de verkoop gaat in vliegende vaart van start. Tijdens het verkoopproces werkt telefonisch contact het best. Ook de afhandeling na verkoop loopt van een leien dakje.

Dhr De Jonge

Een zomerhuis verkopen zonder notaris was wat nieuw voor de makelaar maar we zijn er goed uitgekomen

Dhr. Dusseljee

Geweldig. Ook de deskundigheid van foto.s maken alsmede de volledige begeleiding. Een aan rader. Zal zeker mijn vrienden deze makelaar aanraden.

Dhr. Schurer

Ik ben uiterst tevreden tot nu toe. Plezierig contact, Voldoende tijd, Deskundigheid goed. To the point. Snelle communicatie. En uiteraard een goed resultaat.

Mw. Arends

Een super goed en spontaan jong team. Staat je in raad en daad bij bij de verkoop van je woning. Een echte aanrader! mocht ik ook weer een huis willen verkopen doe ik dit direct weer met het team... Een super goed en spontaan jong team. Staat je in raad en daad bij bij de verkoop van je woning. Een echte aanrader! mocht ik ook weer een huis willen verkopen doe ik dit direct weer met het team van IQ makelaars.