Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Jelle

Het contact was zeer goed en persoonlijk , communicatie zeer duidelijk! daarnaast een luisterend oor gezien prive omstandigheden dit was absoluut voor mij een aangename verrassing! Ik zou iedereen... Het contact was zeer goed en persoonlijk , communicatie zeer duidelijk! daarnaast een luisterend oor gezien prive omstandigheden dit was absoluut voor mij een aangename verrassing! Ik zou iedereen willen aanbevelen om iQ Makelaars te benaderen en mee samen te werken wanneer je voor kwaliteit wil gaan.

Perfect.

Super

Sonja Jonkman

Zeer tevreden over deze makelaar. Daar ik niet uit de buurt kom moest er veel telefonisch en via de mail gecommuniceerd worden. Dit ging geweldig. Goede communicatie, erg vriendelijk, maar met het... Zeer tevreden over deze makelaar. Daar ik niet uit de buurt kom moest er veel telefonisch en via de mail gecommuniceerd worden. Dit ging geweldig. Goede communicatie, erg vriendelijk, maar met het juiste doel voor ogen... de verkoop.

Sterke punten zijn hun eerlijkheid en hun communicatie.

Thijs Geerdink

Zichtbaarheid van uw woning

Mooie en duidelijke presentatie van het huis

JB

Vanaf het eerste moment kregen wij een zeer correcte en daadkrachtig gevoel van onze makelaar Thijs Geerdink.

Thijs is een echte no-nonsens aanpakker. De ervaring was zo goed dat wij hem ook hebben gevraagd als aankoopmakelaar. Heeft ook zeer veel kennis en ervaring in de markt. Kort om, onze ervaring was... Thijs is een echte no-nonsens aanpakker. De ervaring was zo goed dat wij hem ook hebben gevraagd als aankoopmakelaar. Heeft ook zeer veel kennis en ervaring in de markt. Kort om, onze ervaring was helemaal top!

Thijs Geerdink

Presentatie was goed. Goede foto's en goede Funda plaatsing

Onderbouwing waardebepaling

Hadden al meerdere makelaars gesproken voor een waardebepaling, maar Thijs was de enige die ook direct de volgende dag een waardebepaling uit had gewerkt en een voorstel had gemaild.

Johan Brand

Geweldige ervaring met iQ Makelaars. Hierin heeft voor ons uiteraard onze makelaar Thijs Geerdink het grootste aandeel. Ook de prijs/kwaliteit is echt goed.

- Prijs/kwaliteit
- No-nonsense
- Zeer professioneel
- Veel kennis en ervaring

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Geweldige makelaar Thijs Geerdink. Veel kennis en ervaring. Een echte doorpakker.

Zichtbaarheid van uw woning

Prima presentatie van het huis. Ook mooie foto's geworden ondanks dat het zeer slecht weer was.

Onderbouwing waardebepaling

Zeer snelle professionele uitgewerkte waardebepaling met plan van aanpak voor verkoop woning.
Als enige makelaar werd dit de dag na de kennismakingsafspraak al gemaild.

Ron Oudendijk

Prettig contact met de makelaar en de medewerkers op kantoor.
Goede en snelle terugkoppeling op mijn vragen.
Het huis is boven de vraagprijs verkocht mede door de 2 Open Huizen. Prettig contact met de makelaar en de medewerkers op kantoor.
Goede en snelle terugkoppeling op mijn vragen.
Het huis is boven de vraagprijs verkocht mede door de 2 Open Huizen.
Dit doet iQ makelaars goed!

Transparant, goed tarief, prachtige brochures, organiseren Open Huis.

Zichtbaarheid van uw woning

De woning wordt op een prachtige manier gepresenteerd.
In de brochures staan mooie foto's en duidelijke plattegronden.

Vanderzant

Tussen al deze fake-reviews een echte: Buitengewoon irritante marketing overspoelt Marktplaats, krijg ik 33 zoekresultaten zijn er 26 reclame voor IQ. Nooit zal ik op enigerwijze gebruik maken van... Tussen al deze fake-reviews een echte: Buitengewoon irritante marketing overspoelt Marktplaats, krijg ik 33 zoekresultaten zijn er 26 reclame voor IQ. Nooit zal ik op enigerwijze gebruik maken van dit irritante bedrijf

De heer Bleijerveen

Henry Kamp, de IQ makelaar voor Oost groningen heeft mijn huis verkocht. En ik kan niet anders zeggen dat het allemaal perfect verlopen is. Het huis was binnen 2 weken verkocht en ook nog eens voor... Henry Kamp, de IQ makelaar voor Oost groningen heeft mijn huis verkocht. En ik kan niet anders zeggen dat het allemaal perfect verlopen is. Het huis was binnen 2 weken verkocht en ook nog eens voor een zeer goede prijs. Eigenlijk boven verwachting Ook hebben zij alles van A tot Z geregeld zodat ik er zelf geen omkijken naar had. Precies wat ik zocht. Het tarief wat IQ makelaars hanteerd voor hun diensten is zeker zeer vriendelijk te noemen. Het scheelt toch al snel zo'n 1/3 ten opzicht van de andere makelaars en dat is toch flink geld. Ook zijn het vriendelijke mensen met een open positieve houding die doen wat ze beloven. Dus al bij al een zeer positieve ervaring. Mijn advies aan alle mensen die een makelaar zoeken is dus, IQ makelaars bellen. Henry, Bedankt!

Henry Kamp

Evelien Schutte

Enthousiast, nuchter en erg betrokken; gewoon een fijne makelaar! Ook meteen antwoord op alle vragen die wij hadden

Enthousiast, nuchter en erg betrokken

Brenda Jerkens

Fijne, enthousiaste en transparante makelaar. Leuk team, ook de fotograaf. Ik keek eerst wat op tegen de verkoop, maar door het enthousiasme en de kennis kreeg ik helemaal zin in het proces en de... Fijne, enthousiaste en transparante makelaar. Leuk team, ook de fotograaf. Ik keek eerst wat op tegen de verkoop, maar door het enthousiasme en de kennis kreeg ik helemaal zin in het proces en de verkoop.

Enthousiast, leuk team, professioneel. Ik heb iQ Makelaars ook al aanbevolen bij vrienden en collega’s.

Ronald Krikken Hoofdkantoor.

Meer dan tevreden.

Onderbouwing waardebepaling

Realistisch in de markt gezet.

Sander

Dankzij het eerlijke advies de woning snel verkocht en afgehandeld. Kennis van de (lokale) markt

Kennis v/d markt
Meedenken
Vakkundig
Snel handelen

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Thijs Geerdink, snelle handeling met eerlijk advies en weet wat de markt doet