Voor half 9 bestellen morgen in huis dat lukt bij dit bedrijf helaas niet na 3 dagen pas binnen . Terwijl product gewoon voorradig was

Reactie Impregneermiddelen Specialist:

Wij vinden het erg spijtig te horen dat uw product helaas pas na 3 dagen bezorgd is. Alle producten welke wij uit voorraad leveren worden bij bestellingen op werkdagen voor 14:00 dezelfde dag... Wij vinden het erg spijtig te horen dat uw product helaas pas na 3 dagen bezorgd is. Alle producten welke wij uit voorraad leveren worden bij bestellingen op werkdagen voor 14:00 dezelfde dag verstuurd, helaas komt het nog wel eens voor dat er bij de vervoerder een sorteerfout gemaakt wordt, waardoor het pakket later bezorgd wordt dan de planning was. Onze welgemeende excuses hiervoor en wij hopen u in de toekomst toch weer van dienst te kunnen zijn.

M Vierwind

De ervaring met dit bedrijf is prima, duidelijke site om spullen te bestellen

snelle levering alles volgens afspraak verlopen.

geen toevoeging

Bart Romeijn

Prima, snel en goede kwaliteit

snel volgens afspraak

Beste,
nog geen ervaring met het bedrijf, toch een vraagje over het product .
Beste,
nog geen ervaring met het bedrijf, toch een vraagje over het product .
Mijn buitengevel is een volle muur van 27 cm dik en alleen bereikbaar van buitenaf, mijn vraag is hoe diep moet de sleuf in de lintvoeg zijn voor het beste resultaat en moet de sleuf droog zijn als men met WHO60 mortel opvult ?

neen

Heel tevreden over de levering van het bestelde produkt ? zowel de verpakking als de levering tip top in orde !

alles is correct en vlug verlopen

Triple J. Beheer

Prima advies en snelle levering

telefonisch advies van iemand met verstand van zaken

prima zo

Goed telefonisch advies

Lhm van der Steen

Goed.

Zeer snelle levering met een goed product .

Op deze manier het blijven volhouden van de manier van werken.

Wytse

Snelle levering en goed telefonisch advies