Goede telefonische informatie

Het eindresultaat is prima. De bewerking viel echter tegen. Het geadviseerde middel is eigenlijk voor beton en laat op natuursteen een witte waas achter die niet makkelijk weg te poetsen is.

M. Bammens

Goede website en goed te woord gestaan aan de telefoon, toen er nog vragen waren.

Nemen de tijd als er toch nog vragen zijn.

Ronny Verbelen

Bij mijn vraag via mail welk product ik het best zou gebruiken voor mijn betonpannen kreeg ik direct een mail terug met de info over het te gebruiken product en het aantal liter dat ik nodig had .

Zeer goed product gevelprof OH-6 . Het water gutst van de pannen in trekt er niet meer in zodat de pannen direct droog zijn
Volgens de website zou dit 10 jaar werkzaam moeten zijn . Indien...
Volgens de website zou dit 10 jaar werkzaam moeten zijn . Indien dit het geval is mag men spreken van een topproduct.

Doe zo voort TOP .

Goed advies en snelle levering

Makkelijk en alles volgens afspraak

heer Stam

Prima webshop, geleverd wat ik besteld heb, producten waren prima verpakt en binnen aangegeven termijn geleverd

verpakking van producten

nope

A Boerman

Zeer goede producten en service
Alles keurig op tijd geleverd gekregen.

Overzichtelijke website

Alfons

Prima. Bestelling geplaatst. Twee dagen later thuis. Helemaal goed
Duidelijke gebruiksinstructie.

Vve la fortezza

Helemaal goed en snel

L. Brinkhoff

Uitstekende service, snelle levering, heldere tekst en uitleg van alle producten, kortom “ AANRADER “ !!

Richard

Prima advies, snelle service kortom prima winkel.