Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Rein

Prima wijnen, snelle levering en mooie prijzen

Nvt

Mevrouw Klein

Goede producten met snelle levering

Ank Hoetmer

Prima!

Hugo Heldenbergh ZEAL Creative Agency

Mooi assortiment en prijzen. Prima advies en goede service.

Verbeterpunten & tips

Tips: 1) Abonnement (soort hello fresh). Bekende fijn en een verrassingswijn. op basis van eerdere aankopen etc.
2) Wijn arrangement voor de kerst. vertel me wat u eet en wij leveren de...
2) Wijn arrangement voor de kerst. vertel me wat u eet en wij leveren de wijn
3) instagram account vol met lekkere simpel gerechten en altijd een passende smaak versterkende wijn erbij. Dan ben anders dan de concurrentie die alleen wijn aanbied en hier biedt je beleving aan.
4) kleurenkaart van alle wijntijden (herfst kleuren rode wijn, lente kleuren witte wijn)
5) wijn tips uitdelen. maak elke bezoeker en klant een “vinoloog”. wat voor glas. hoe maak je fles open en schenk je. hoe bewaar je wijn. druiven rassen. hoe proef je.. etc

zomaar wat gedachtes
hartelijke groet hugo

Reactie Il diVino Wijnen:

Hoi Hugo, wat een goede tips allemaal, dank je wel daarvoor! Gaan we zeker mee aan de slag. Groet Ewout

JA! Juridisch Advies

Fijne winkel voor prettige wijnen. Precies zoals het moet zijn!

Verbeterpunten & tips

Website af en toe niet helemaal up to date

Reactie Il diVino Wijnen:

Super, veel dank daarvoor!

AV-Commentaar

Prima wijnwebshop met echte winkels

Verbeterpunten & tips

Één keer uitstekende review mag voorlopig genoeg zijn

Caroline Wammes

Wij hebben het 'proef'pakket cadeau gedaan. Een erg leuke manier om met verschillende wijnen kennis te maken. Extra leuk zijn de bijpassende gerechten en het persoonlijke tintje van Ewout.

Verbeterpunten & tips

In de orderbevestiging nog eventjes geen bestelmoment noemen. Dat ontvangen we vanzelf van de bezorgservice.

Reactie Il diVino Wijnen:

Super, dat is leuk te horen, veel dank!

Hella Schaap

Uitstekende service, kwaliteit enz

Alicia Dewnarain

Service en keuze bij het wijnfestival was top. Alleen jammer dat de goodiebags op waren

Verbeterpunten & tips

Jammer dat er niet genoeg goodiebags waren, terwijl wij er om 13.15 al waren en om 20.15 pas vertrokken

M. Dankbaar

Veel wijnkennis en een geweldige service! Echt een aanrader

Geen tips