Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Maxime Pieters

Heerlijke wijnen makkelijk te bestellen

Heb ik niet

Petra

Prima service en de wijnen waren super lekker.

Niet van toepassing

Jurgen Van Bergen en Henegouwen

Dick Klees

Verrassende ideeën

Verbeterpunten & tips

Niet na elke bestelling een oordeel vragen. (Mijn superlatieven raken ook wel eens uitgeput.)

Anne

De webshop zelf en het bestelproces zijn duidelijk en het plaatsen van de bestelling ging makkelijk en snel. De bezorger was er dezelfde dag nog, waarover we bericht kregen maar toen waren we net... De webshop zelf en het bestelproces zijn duidelijk en het plaatsen van de bestelling ging makkelijk en snel. De bezorger was er dezelfde dag nog, waarover we bericht kregen maar toen waren we net niet thuis dus een betere tijdsindicatie van de bezorging was nog wel handig geweest. Maar verder alles prima!

Verbeterpunten & tips

Zie boven (tijdsindicatie bij bezorging)

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt, ja goed punt, ik denk dat in dit geval de bezorging sneller was dan de bevestigings e-mail. Gaan we zeker op letten, het kan altijd beter natuurlijk. Groet Ewout

Anoeska

Wij halen hier graag onze wijnen. Altijd leuk en interessant om wat meer te horen over de achtergrond van de wijnen. En regelmatig met een wijn thuisgekomen uit een verassend land (waar ik zelf niet... Wij halen hier graag onze wijnen. Altijd leuk en interessant om wat meer te horen over de achtergrond van de wijnen. En regelmatig met een wijn thuisgekomen uit een verassend land (waar ik zelf niet zo snel voor zou hebben gekozen), maar die bijzonder lekker smaakt en ik graag nog een keer voor terug kom. Service is op en top!

Ga zo door!

Mirjam

Leuke wijnwinkel met bijzondere wijnen en goed advies!

Veel dank daarvoor! Grt Ewout

Hélène van Voorst

Goed advies, heerlijke wijnen en uitstekende service

Super, veel dank daarvoor! Groet Ewout

Kool

Mooie wijnen

Ronald Pieters

Algemene ervaring is zeer positief

Verbeterpunten & tips

Tip (voor de leuk): wijnwandeltochten --> suggesties in de nieuwsbrief.

Veel dank! En goede tips, leuk. Grt Ewout