Marja van Soest

Verkeerde hulp aanbevolen ik zoek een vrouwelijke hulp geen man.

Uw ervaring

Slechte ervaring zie boven.

Hallo Marja,
Erg vervelend om te lezen dat de voorgestelde kandidaat helaas niet voldoet aan uw eisen, helaas kunnen wij helaas niet actief selecteren op basis van het geslacht van een kandidaat. Dit kan namelijk door de kandidaat als discriminatie ervaren worden. Wij hopen op uw begrip hierin, wij hebben inmiddels contact gehad hierover en inmiddels is u een passende oplossing aangeboden. Mocht u tevreden zijn over de geboden oplossing kunt u deze review altijd nog aanpassen.

J. Pasman

Hulp in huis!?

Uw ervaring

Mijn hulpaanvraag heeft dit jaar nog niet tot het door mij gewenste resultaat geleid. Helaas! Na telefonisch contact met een medewerker hoop ik alsnog spoedig een goede huishoudhulp te vinden/krijgen.

Hallo Joke,
Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de aangeboden oplossing. Mocht er nog iets zijn dan vernemen wij het graag.

C.J. Ronde

Nieuwe aanvraag

Uw ervaring

De eenvoudige procedure; de kenmerken van het bedrijf: vaste hulp, voor het maandtarief schadedekking en vervanging van hulp, het acceptabele tarief van € 13,50.

Hoi Coen,
Prettig om te lezen dat alles zo duidelijk is en dat u naar tevreden bent geholpen.

Mw M Staphorsius

Goede klik

Uw ervaring

Het bedrijf heeft de perfecte huishoudelijke hulp voor me gevonden

Hallo mw. M. Staphorsius,
Blij om te lezen dat wij de perfecte hulp hebben kunnen voorstellen. Als wij verder nog iets kunnen doen vernemen wij dit uiteraard graag.

Hielke de Graaf

Weet nog niet hoe het loopt. Heb pas gisteren bericht gehad

Nog geen ervaring

Hoi Hielke,
Fijn om te lezen dat u tot nu toe erg tevreden bent, mocht er iets zijn vernemen wij dit graag. Uw review kunt u altijd nog aanpassen indien dit nodig is.

Angela Poppelaars

Slechte communicatie

Uw ervaring

Ik had heel graag een hulp gevonden, via de site aangevraagd, er komt een naam van iemand die bij ons wil komen werken en vervolgens komt er meteen een rekening! Helaas reageert deze persoon niet op... Ik had heel graag een hulp gevonden, via de site aangevraagd, er komt een naam van iemand die bij ons wil komen werken en vervolgens komt er meteen een rekening! Helaas reageert deze persoon niet op mijn berichten, mail en ook niet op mijn telefoontjes. Het zelfde probleem met de volgende personen. Nu 6 personen gereageerd die allemaal toch niet kunnen of willen. Ik ga echt geen maandelijks abonnement betalen voor een hulp die helemaal niet reageert en ook helemaal niet beschikbaar lijkt te zijn. Meteen het abonnement opgezegd. Op het probleem wat ik meld wordt verder niet ingegaan. En nu blijkt dat ik nog een jaar aan dit abonnement vast zit zonder ook maar 1 hulp gehad te hebben.

Hallo Angela,
Hallo Angela,
Wij begrijpen dat het erg vervelend is als de voorgestelde kandidaat de afspraken niet nakomt, echter hebben wij hier geen invloed op omdat de kandidaten niet bij ons in dienst zijn. Wij hebben inmiddels een oplossing aangeboden voor de vervelende ervaring en hebben uw abonnement beëindigt. Het probleem dat u heeft gemeld word intern beoordeeld, wij zullen op basis daarvan bekijken hoe wij dit kunnen verbeteren in de toekomst.

Marja Kamp

Snel een match gevonden.

Snelle service

Hallo Marja,
Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze diensten.
Groetjes Hans

w.j. olij

Hulpvraag

Uw ervaring

Ik heb vanmorgen gevraagd, de aanvraag op te schorten. Dat is niet gebeurd

Hoi W.j. Olij,
Hoi W.j. Olij,
U heeft inderdaad op 7 oktober een verzoek ingediend tot het herroepen van uw abonnement, deze hebben wij hebben vanaf uw verzoek binnen 4 uur verwerkt en vinden het erg vervelend dat u dit gebruik om een negatieve review te plaatsen. De meeste mails die wij krijgen worden binnen 24 uur beantwoord, dan is een reactie op uw mail binnen 4 erg snel en zou een hoger cijfer verdienen dan een 4. Indien u deze review nog wenst aan te passen vernemen wij dit graag.

Annelies van Hees

LET OP LET OP

Uw ervaring

De huishoudelijke hulp waarmee de match was en die is ingedeeld is niet op komen dagen. Best ongemakkelijk en zonde van de energie. De organisatie heeft de factuur wel geannuleerd en Binnen 14 dagen... De huishoudelijke hulp waarmee de match was en die is ingedeeld is niet op komen dagen. Best ongemakkelijk en zonde van de energie. De organisatie heeft de factuur wel geannuleerd en Binnen 14 dagen kon ik nog van het online gesloten abonnement af.

Hoi Annelies,
Hoi Annelies,
Bedankt voor uw review, alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij kunnen echter geen verantwoordelijkheid dragen over de keuzes van een kandidaat omdat wij geen werkgever zijn. Wij hopen op uw begrip daarvoor.

Leo

Ik zoek

Geen.

Hallo Leo,
Hallo Leo,
Wij hebben geprobeerd om contact met u te krijgen over deze review. Wij zijn niet bekend met uw ontevredenheid, uw motivatie hierboven geeft ons helaas ook geen goed beeld van uw ervaring. Graag zouden wij hierover iets van u vernemen zodat wij met u kunnen kijken naar een geschikte oplossing. Neemt u contact met ons op?