Miguel

Oplichters

Uw ervaring

Zonder dat je het weet zit je aan een jaarabonnement vast, vanaf dat moment mag je al €15.00 euro per maand gaan betalen. Dan hebben ze een kandidaat voor je gevonden maar helaas die zegt af.... Zonder dat je het weet zit je aan een jaarabonnement vast, vanaf dat moment mag je al €15.00 euro per maand gaan betalen. Dan hebben ze een kandidaat voor je gevonden maar helaas die zegt af. weken/maanden gaan voorbij en nog geen enkele geschikte kandidaat gevonden, maar je mag wel betalen...kortom Je betaald voor een dienst die ze niet of slecht leveren.

A Boeve

Snelle koppeling met schoonmaakster

Uw ervaring

Contact met Witte Werkster is per telefoon niet mogelijk. Via mailverkeer duurde het lang alvorens reacties te ontvangen. Wel snelle koppeling met schoonmaakster.

Jeanne knappers

Gezocht en gevonden

Uw ervaring

Wordt snel een oplossing gevonden voor nieuwe hulp

JH

Neem de tijd

Uw ervaring

Ik moest mijn rolomschrijving aanpassen en was ermee bezig maar het systeem pakte dat over en ging adverteren voor iemand anders

Ook vroeg ik een ervaren person, maar ik kreeg een meisje...

Ook vroeg ik een ervaren person, maar ik kreeg een meisje van 17 zonder schoonmaak ervaring

Anke Deelen-Hoogenboom

Bemiddeling verloopt vlot

Uw ervaring

Na dat de eerste kandidaat niet kwam opdagen was er zeer snel een tweede kandidaat beschikbaar, waarmee we in zee gaan

Julian

Ruimte voor verbetering

Niet goed nog

Annette

Snel een goede hulp

Uw ervaring

Binnen een paar dagen kennis gemaakt met mijn nieuwe hulp!
Een heel positieve begin.

uijen

Heeft wat voeten in de aarde gehad

Uw ervaring

veel teleurstellingen en laatste minuut afzeggingen

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Hoi Uijen,
Hoi Uijen,
Vervelend om te lezen dat het lang heeft geduurd en er veel teleurstellingen en afzeggingen zijn geweest. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal één jaar beschikbaar te zijn voor de aanvraag en aan al jouw eisen te voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar moeten zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat één van deze zaken wel voorkomt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Dus dit moet eigenlijk niet/nauwelijks voorkomen.
Wij hebben de betreffende kandidaten hier inmiddels op aangesproken.
Wij vinden het fijn om te lezen dat jij inmiddels wel een oplossing hebt gevonden.
Groeten Hans

Annemarie

Goed en snel geregeld

Uw ervaring

Wij zijn erg tevreden over dit platform! Ook over de kwaliteit van de schoonmaakster zijn we zeer te spreken! We vinden het dan ook erg jammer dat ze heeft moeten stoppen. Op naar nog zo’n goede... Wij zijn erg tevreden over dit platform! Ook over de kwaliteit van de schoonmaakster zijn we zeer te spreken! We vinden het dan ook erg jammer dat ze heeft moeten stoppen. Op naar nog zo’n goede ervaring via dit platform ;-)

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Hallo Annemarie,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze dienstverlening.
Groetjes Hans

Frans Rutten

Mislukte sollicitatie alsnog netjes opgelost

Uw ervaring

Ik bestelde voor mijn oude buurvrouw van 89 een werkster. De Witte Werkster droeg een kandidaat voor, maar die zei verschillende keren het geplande kennismakingsgesprek af. Wij vonden via een andere... Ik bestelde voor mijn oude buurvrouw van 89 een werkster. De Witte Werkster droeg een kandidaat voor, maar die zei verschillende keren het geplande kennismakingsgesprek af. Wij vonden via een andere weg een betrouwbare werkster, maar zaten inmiddels aan het abonnement van een jaar vast. Na enige miscommunicatie kwam er alsnog goed contact met Hans van de Witte Werkster. Hij onderzocht de gang van zaken en oordeelde dat het niet redelijk was om mijn buurvrouw aan het contract te houden. Dat is nu kosteloos geannuleerd, waarmee m.i. de mislukte bemiddeling keurig is afgehandeld.