Gonny de Jong

ik heb nu 4 weken geen hulp gehsd

n.v..t

Slinge 70

Uw ervaring

Start was wat moeilijk en onduidelijk. Ik weet nog steeds niet waarom Catalina zonder bericht heeft afgehaakt.
Hieronder moet ik "ja" of "nee" zeggen, maar dat weet ik nog niet.

Femke

Teleurstellend

Uw ervaring

Na 4 slechte ervaringen met hulpen die of niet komen opdagen, zich niet aan hun afspraken houden, en het niet zo nauw nemen met de waarheid, gooi ik de handdoek in de ring. Er vindt geen selectie... Na 4 slechte ervaringen met hulpen die of niet komen opdagen, zich niet aan hun afspraken houden, en het niet zo nauw nemen met de waarheid, gooi ik de handdoek in de ring. Er vindt geen selectie plaats aan de poort dus letterlijk iedereen kan zich hier opgeven als hulp. Dat komt de kwaliteit niet ten goede.

Bekkie Doornweerd

Behulpzaam

Uw ervaring

Snel en attent is gereageerd op mijn hulpvraag.

A.C.Snip de Vries

Snelle aktie. . Niet aangegeven dat hij alleen engels spreekt. Is voor mij geen probleem, maar ik weet uit ervaring dat het voor veel oudere mensen een onoverkomelijk probleem kan zijn. is Snelle aktie. . Niet aangegeven dat hij alleen engels spreekt. Is voor mij geen probleem, maar ik weet uit ervaring dat het voor veel oudere mensen een onoverkomelijk probleem kan zijn. is

Uw ervaring

Vriendelijke jonge man. Welwillend en beleefd.

Marianne van der Veer-Hagen

Gezocht en gevonden

positief

Wilma Paalman-Vloedgraven

Eindresultaat is goed, de weg was lang.

Uw ervaring

Het duurde in mijn geval erg lang voordat er iemand werd voorgesteld. Althans de eerste persoon die werd voorgesteld, bleek helemaal niet beschikbaar te zijn, het lukte niet eens om een afspraak te... Het duurde in mijn geval erg lang voordat er iemand werd voorgesteld. Althans de eerste persoon die werd voorgesteld, bleek helemaal niet beschikbaar te zijn, het lukte niet eens om een afspraak te maken.
Wat mij stoorde was de grote hoeveelheid standaard e-mails die dan verstuurd worden. Met het verzoek om de criteria aan te passen, terwijl we al nauwelijks eisen hadden gesteld, alleen het aantal uren per week, maar verder niets.
Na 6 maanden toch iemand voorgesteld gekregen. Ze is nu 1 keer geweest en we zijn tot dusverre prima tevreden.

Albert Wubben

Eva

Uw ervaring

Een jonge kracht die nauwelijks ervaring heeft, maar van goede wil is.
Een jonge kracht die nauwelijks ervaring heeft, maar van goede wil is.
Zij zal t.z.t. leren hoe ze de tijd moet indelen om alle gewenste werkzaamheden te verrichten. Wij hebben daar vertrouwen in.

Fysiotherapie R.M. Kuipers

Nu een wat trage communicatie

Uw ervaring

Over het algemeen prima. Vorig jaar vrij vlot een match, aardig geregeld. Nu met de zwangerschap van de hulp wat onduidelijkheid en geen optimale communicatie

Wilma's Pedicuresalon

Nog geen beoordeling