S. Goelamhaider

Geen.

R. Klarenaar

Snelle invulling

Uw ervaring

Na een eerste voorstelling van een kandidaat waarbij het niet lukte om op korte termijn een afspraak te maken binnen enkele dagen een 2e kandidaat voorgesteld gekregen, die direct kan beginnen.

Hallo R. Klarenaar,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze dienstverlening.

rop

Geen echt bedrijf! oplichters!

Uw ervaring

Dit is echt een oplichtersformule. Gewoon namen leveren van mensen (die wel of niet echt bestaan) niet gescreend zijn en dan een factuur zoeken voor bemiddeling. Geen communicatie, geen documenten... Dit is echt een oplichtersformule. Gewoon namen leveren van mensen (die wel of niet echt bestaan) niet gescreend zijn en dan een factuur zoeken voor bemiddeling. Geen communicatie, geen documenten en alleen maar een fee en zelfs incasso

Hoi Rop,
Hoi Rop,
Vervelend om te lezen dat jij na ons goede gesprek van afgelopen vrijdag het nog steeds noodzakelijk vind om ondanks mijn duidelijk uitleg en onze tegemoetkoming op basis van jouw situatie deze onzin te onvolledige informatie te vermelden in jouw review.
Alle hulpen die wij voorstellen zijn namelijk wel degelijk gescreend en gevraagd of ze willen en kunnen voldoen aan de eisen, als hulpen aangeven niet te kunnen/willen voldoen worden ze niet voorgesteld. Wij hebben op al jouw mails geregeerd en zelfs telefonisch gesproken naar aanleiding van deze review, dat dit niet mogelijk is( zoals jij meld in je review) is dus gelogen.
Ik vind het erg jammer dat jij het op deze manier wil afsluiten.
Hans

Lajla Kadic

Werkster gevonden

Zeer goed

Hallo Lajla,

Karin van Rosmalen

Beoordeling witte werkster

Uw ervaring

Snelle en goede service. Betrouwbaar, betaalbaar.
Vriendelijke, hard werkende werkster.

Hallo Karin,

De Spreekkamer BV

Nieuwe hulp

Uw ervaring

Vervangen van de hulp was simpel en snel geregeld. Fijn !

Hallo De Spreekkamer,

Niels van der Mark

Snelle afhandeling

Uw ervaring

Er wordt snel op mails gereageerd en binnen een week een kandidate voorgesteld, waarvan de eerste indruk positief is

Hallo Niels,

Cora

Werkster gevonden

Hallo Cora,

Pauline Nicolaï

Hallo Pauline,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze dienstverlening.
Groeten Hans

Syl

Slecht

Uw ervaring

Door de gemeente (WMO)werd de witte werkster aanbevolen. Mijn vader terminaal en mijn moeder op leeftijd, dus op de wachtlijst voor een huishoudelijk werkster.Tijdens(rond) het overlijden van mijn... Door de gemeente (WMO)werd de witte werkster aanbevolen. Mijn vader terminaal en mijn moeder op leeftijd, dus op de wachtlijst voor een huishoudelijk werkster.Tijdens(rond) het overlijden van mijn vader contact gezocht met de witte werkster. Ik was moe en heb daardoor niet goed naar de voorwaarden gekeken. 1e werkster werd aangeboden, kreeg een datum door van de witte werkster om kennis te maken, echter de werkster apte mij later dat ze op vakantie was en hebben we een andere datum afgesproken. Helaas er kwam niemand opdagen. Ik mail naar de witte werkster, geen reactie. Ja iedere keer dezelfde mail: hoe de kennismaking was. Was er klaar mee. Echter tot mijn verbazing kreeg ik een maand later een factuur. Wederom gemaild: helaas ik had een jaarabonnement, dus iedere maand betalen voor een service die zij niet nakomen. Echt pas op gemeenten en kwetsbaren.. mijn moeder zit er nu 1 jaar aan vast en heeft geen werkster van hen.

Hallo Syl,
Hallo Syl,
Vervelend om te lezen, ik heb dit even nagekeken in ons systeem. Echter valt mij op dat wij op al jouw mails hebben gereageerd hierover echter heb jij zelf afgezien van een vervangende kandidaat. Dit betekend dus niet automatisch dat er geen dienstverlening meer plaatsvind. je kunt namelijk gedurende de looptijd van het abonnement altijd nog een vervangende hulp aanvragen.
Groeten Hans