Fiona Hols

Snel!

Prettig

Hoi Fiona,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met onze snelle en prettige dienstverlening.

Pim vd Bosch

Snel en efficiënt

Hallo Pim,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met onze snelle en efficiënte dienstverlening.

Noleen Nabuurs

Uitstekende service

Hallo Noleen,

Ria Nijhof

Hallo Ria,

E. Schults-Jongbloed

Hulp in de huishouding

Uw ervaring

Men heeft snel iemand gevonden die bij mij zou kunnen komen werken.

Hoi E.Schults-Jongbloed,

Frans Copini

Redelijk

Uw ervaring

Het heeft al met al lang geduurd voordat ik iemand op bezoek heb gekregen, maar de laatste lijkt een goede match

Hallo Frans,
Fijn om te lezen dat jij ondanks het lange wachten toch tevreden bent met onze dienstverlening.

Jakoba

Leuk werk

Uw ervaring

Het is geweldig z,n app .je krijgt bericht wat er in je buurt hulp zoekt voor schoonmaak. Hoe mooi kan het zo zijn .

Hi Jakoba,

Esmee

Super

Uw ervaring

Het was heel makkelijk om me aan te melden en ik had al heel snel een gezellige mevrouw gevonden voor bij mij thuis. Super!

Hallo Esmee,

Dennis

Niet klantvriendelijk

Uw ervaring

Zeer slecht ,ik wil er niet mee door gaan ,Heb ook geen werkster gehad maar nu zit ik een heel jaar vast zonder dat ik er gebruik van wil maken het is zo als je de kleine lettertjes niet lees... Zeer slecht ,ik wil er niet mee door gaan ,Heb ook geen werkster gehad maar nu zit ik een heel jaar vast zonder dat ik er gebruik van wil maken het is zo als je de kleine lettertjes niet lees ben je de klos en nog heel veel geld kwijt voor niks ik had opgezegd maar dat kan niet

Hoi Dennis,
Hoi Dennis,
Wij hebben inmiddels samen een overeenstemming bereikt over een oplossing, mocht jij tevreden zijn met deze oplossing kun jij dit altijd nog aanpassen in de review. Daarnaast wil ik wel vermelden dat het niet gaat om kleine lettertjes maar wel om de standaard overeenkomst van dienstverlening waarin duidelijk prijs en duur benoemt is van het abonnement.

Riet

Na een maand nog steeds geen nieuwe schoonmaakster

Uw ervaring

Helaas is na drie pogingen om de een of andere onduidelijke reden nog steeds niet tot een passende match gekomen. Dus moeten we in mijn bedrijf zelf de boel oplossen. Lijkt me niet de bedoeling, dat... Helaas is na drie pogingen om de een of andere onduidelijke reden nog steeds niet tot een passende match gekomen. Dus moeten we in mijn bedrijf zelf de boel oplossen. Lijkt me niet de bedoeling, dat mijn personeel en ik de boel op die manier overeind houden. Maar kennelijk is het erg moeilijk.

Hallo Riet,
Hallo Riet,
Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal één jaar beschikbaar te zijn voor de aanvraag en aan al jouw eisen te voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar moeten zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat één van deze zaken wel voorkomt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.