Sheriff

Ja

Hi Sheriff,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met de goede hulp en onze dienstverlening.
Groeten Hans

Marjan

Geweldig!

Uw ervaring

Binnen een week aan een schoonmaker voorgesteld. Die kwam helaas, om redenen, niet opdagen maar dezelfde dag nieuw voorstel en nu de allernetste schoonmaakster aan mij gekoppeld. Top!

Hoi Marjan,

E.W. Smid

Schoonmaakster

Geen kontakt meer gehad '
heb inmiddels een andere schoonmaakster gevonden die wel reageerd om schoon te maken

Hoi E.W. Smid,
Hoi E.W. Smid,
Wij hebben inderdaad niets van je vernomen naar aanleiding van de door ons voorgestelde hulp, het is wel de bedoeling dat jij ons voorziet van een terugkoppeling anders kunnen wij niets voor je betekenen. Het door jou gegeven cijfer komt dan ook niet overeen met de door de ons geleverde diensten, wij hebben hier graag nog even contact over. Neem je even contact op?

de vries

Top

Hi Irene,

Lieke Pijnenburg

Uw ervaring

Lang geduurd voor er een match gevonden is. Maar nu het gelukt is heel tevreden.

Hoi Lieke,
Fijn om te lezen dat jij ondanks het lange wachten toch tevreden bent met de goede hulp en onze dienstverlening.

Kim Helbers-Coret

Hulp snel gevonden

Uw ervaring

Vorige week maandag heb ik een aanvraag gedaan, aanstaande donderdag kan de schoonmaker al beginnen, helemaal top. Was alleen niet duidelijk van tevoren dat we ook contant konden betalen en dat de... Vorige week maandag heb ik een aanvraag gedaan, aanstaande donderdag kan de schoonmaker al beginnen, helemaal top. Was alleen niet duidelijk van tevoren dat we ook contant konden betalen en dat de betaling aan de schoonmaker zelf is.

Hoi Kim,

Karla Steinmetz

Zoeken hulp

Uw ervaring

Jullie komen professioneel en vertrouwenwekkend over.

Hé Karla,