Nance

Misleiding

Uw ervaring

Het zou gaan om een witte werkster met factuur volgens de website.

De waarheid bleek anders.
De werkster was een alleenstaande moeder van 4 kinderen en had geen flexibiliteit. Het zou gaan om een witte werkster met factuur volgens de website.

De waarheid bleek anders.
Er zou cash betaald moeten worden.
Er zou geen factuur komen.

Daarmee voldoet het bedrijf niet aan de belofte en ik heb ze gemaild dat dit niet is wat ze beloven.

Inmiddels maken ze er een soapserie van.

Hallo Nance,
Hallo Nance,
Deze kandidaat is voorgesteld op basis van de door jou aangegeven eisen en criteria. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal één jaar beschikbaar te zijn voor de aanvraag en aan al jouw eisen te voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar moeten zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat één van deze zaken wel voorkomt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Mocht deze kandidaat toch niet kunnen voldoen aan jouw eisen dan kunnen wij altijd nog een vervangende kandidaat voorstellen, helaas heb jij zelf besloten geen gebruik meer te willen maken van verdere dienstverlening terwijl wij deze nog wel wilden aanbieden. Dat deze eerste kandidaat dit niet kon bieden betekend uiteraard niet dat wij geen enkele andere hulp beschikbaar hebben die dit wel kan bieden.
Dat de voorgestelde kandidaat zich niet aan de gestelde voorwaarden wil houden terwijl deze tegenover ons aangeeft dat dit geen probleem zal zijn is zoals jij begrijpt niet iets waar wij verantwoordelijkheid voor kunnen dragen. Je kunt dan een vervangende hulp aanvragen, dat is namelijk ook waar jij ons voor betaald.

Ronald Snelderwaard

Nieuwe schoonmaakster

Positief

Hoi Ronald,
Fijn om te lezen dat jij een positieve ervaring hebt met onze dienstverlening.

Alexander

Prima!

Tot zover prima

Hoi alexander,
Fijn om te lezen dat het allemaal prima is geregeld.

Rob Geerlof

Geslaagd

Uw ervaring

Ik ben tevreden over de dienstverlening

Hoi Rob,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze dienstverlening.

Edwin Boss

Tot nu toe prima

Hoi Edwin,
Fijn om te lezen dat jij een prima ervaring hebt met onze dienstverlening en dat het allemaal snel is geregeld.

Adriaens

Snelle koppeling

Snel 2e kandidaat na geen klik met eerste

Hoi Adriaens,
Fijn om te lezen dat jij een fijne ervaring hebt met onze dienstverlening en dat het allemaal snel is geregeld.

Xmineee

Snel gevonden

Hoi Xmineee,

Tessa

OPLICHTERIJ

Vreselijk

Hallo Tessa,
Hallo Tessa,
Vervelend om te lezen dat jij deze mening hebt over onze dienstverlening, wij hebben namelijk wel degelijk geleverd wat wij vooraf hebben aangegeven en waar jij zelf mee akkoord bent gegaan. Hierdoor is de term die jij gebruikt absoluut niet van toepassing, jij kiest er namelijk zelf voor om geen gebruik meer te willen waken van onze dienstverlening terwijl dit uiteraard nog steeds gewoon mogelijk is.

raijmakers

goed

Hallo Raijmakers,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met onze dienstverlening.

Peter

Vragen al geld zonder service

Uw ervaring

Boek niet uw poetshulp hier, ze vragen voor 1 jaar geld ook al hebben ze geen poetshulp voor je.

Hallo Peter,
Hallo Peter,
Ik vind het erg vervelend om te moeten lezen dat jij denkt dat wij een factuur sturen als we geen hulp voor je hebben. Echter kan dit niet omdat wij pas een factuur sturen nadat wij een kandidaat gevonden en vervolgens aan jouw voorgesteld hebben.
Wij brengen geen kosten in rekening als wij niemand vinden/voorstellen.