Fijne service en prettig klantcontact. Ze letten goed op bij iedere bestelling. Zo zagen zij dat er bij mij iets mis wat met de orderbevestiging. Had ik niet eens door, maar werd pro-actief opgepakt.

Klant contact en communicatie

Bestellen zou per kg of per 5 kg moeten kunnen. Het zou mogelijk moeten zijn om een leverdatum te selecteren door deze direct als tweede punt bij de bestelling te plaatsen. Dit lijkt nu wat... Bestellen zou per kg of per 5 kg moeten kunnen. Het zou mogelijk moeten zijn om een leverdatum te selecteren door deze direct als tweede punt bij de bestelling te plaatsen. Dit lijkt nu wat onderbelicht en geeft het idee dat het even niet goed gaat.

Heeeel snel.....

Ik kan niets verzinnen...was prima

1 minpuntje was dat we de levering niet aan de voordeur willen maar bij de leveranciersingang zoals ik mailde...

Reactie IJSenIJSkoud.nl:

geachte mevrouw de Bye, hartelijk dank voor uw feedback. Jammer te lezen dat onze chauffeur uw aanwijzingen, die ik op zijn formulier heb vermeld, niet heeft uitgevoerd. Wij zullen dit intern... geachte mevrouw de Bye, hartelijk dank voor uw feedback. Jammer te lezen dat onze chauffeur uw aanwijzingen, die ik op zijn formulier heb vermeld, niet heeft uitgevoerd. Wij zullen dit intern bespreken zodat dit een volgende keer niet meer zal voorkomen.

ingeborg bloem

Top! Fijn, accuraat, prettig

Cinema culinair

Teleurstellend

Niet beloven wat je niet kunt waarmaken

Reactie IJSenIJSkoud.nl:

We begrijpen uw teleurstelling. En natuurlijk willen we onze serviceverlening nog beter maken dan deze al is, maar voor ons was dit een dag die overvol was. We hebben uw geld direct teruggestort.... We begrijpen uw teleurstelling. En natuurlijk willen we onze serviceverlening nog beter maken dan deze al is, maar voor ons was dit een dag die overvol was. We hebben uw geld direct teruggestort. Per mail en telefonisch contact met u gezocht en u een goede collega aangeraden. We doen 24/7 onze uiterste best om onze service te optimaliseren. We vinden het dan ook erg jammer dat u dit anders hebt ervaren.
Met vriendelijke groet.
IJSenIJSkoud.nl

P.R. Vroom

Volgend jaar weer

Mini detail.
Aangeven dat de bakken niet retour hoeven.

Auke Dros

Top geregeld!

Ijs besteld in bakken voor feestje op dakterras, 3 bakken met grote blokken ijs bezorgd gekregen, goede service

duidelijke informatie,

ik wist alleen niet van de website dat je als particulier alleen bakken kon bestellen?

Ijsblokjes en crushed ijs

snelle reactie en vlot leveren

n.v.t.

Rooymans Belegging en Beheer BV