Ijsbestelling op tuin op een zondagmiddag

telefonische vragen die gesteld werden door mij als leek werden uiterst vriendelijk en geruststellend beantwoord, Klasse!

na deze eerste ervaring: geen

Erg goed, prima ijs en op tijd geleverd!

Kambel

Snel en oplossend gericht.

De minimale afname verminderen. Dan krijg je veel meer klanten

Reactie IJSenIJSkoud.nl:

Dank voor uw reactie. Graag wil ik daar even op reageren. De minimale afname verlagen is een mogelijkheid, maar dan zullen we de transportkosten moeten verhogen. Op deze manier is het voor ieder... Dank voor uw reactie. Graag wil ik daar even op reageren. De minimale afname verlagen is een mogelijkheid, maar dan zullen we de transportkosten moeten verhogen. Op deze manier is het voor ieder acceptabel.

Goed geholpen voor info tijdens telefonisch contact. Levering was ruim op tijd.
Product was goed verpakt.

Reactie IJSenIJSkoud.nl:

Fijn te horen dat het naar wens was. En dank voor uw reactie/compliment

Klantvriendelijk en snel

Blabla

Its a shame that the information on the website is not accurate

Reactie IJSenIJSkoud.nl:

Beste Edgar, dank voor je reactie. We kijken hier wat anders tegenaan. We hebben onze uiterste best gedaan om je van dienst te zijn, maar je vroeg van ons een onmogelijke levering voor je Starbuck... Beste Edgar, dank voor je reactie. We kijken hier wat anders tegenaan. We hebben onze uiterste best gedaan om je van dienst te zijn, maar je vroeg van ons een onmogelijke levering voor je Starbuck vestiging in Den Haag. We hebben dat telefonisch aan je collega uitgelegd, waarna wij een keer of 5 met je collega hebben gesproken om de levering de volgende dag te laten plaatsvinden en na aanpassing omhoog was het uiteindelijk toch niet nodig. We hebben het geld wat via iDeal was voldaan direct teruggestort. Het kan dan ook niet zo zijn dat alle onderdelen van ons bedrijf slecht zijn. Wel trekken we ons iets aan van opbouwende kritiek waardoor we onszelf kunnen verbeteren. Jammer dat het hier niet van toepassing is.

Zeer positief. Goed bereikbaar, leggen goed uit wat het beste voor je is om te bestellen, denken met je mee, zeer vriendelijk, gewoon ouderwets prettig zaken doen.

Super klantvriendelijke klantenservices! Denken mee, flexibel en komen afspraken direct na. Top!

Site niet altijd even overzichtelijk mbt wat je bestelt, maar gelukkig wel een hele goede klantenservices.

Reactie IJSenIJSkoud.nl:

Daar zijn we voor, maar dank voor het compliment.

Angi

Altijd perfecte service

Plaatsten voor de zoveelste maal een bestelling voor een FeedBack

Waanzinnig tevreden met het aanbod, het vriendelijke personeel en snelle levering!

Neen