kevin bacon bar

Altijd goed ijs netjes op tijd geleverd topperflopper wat wil je nog meer

flexibele levertijden, goed ijs

min. bestel hoeveelheid mag wat lager

Reactie IJSenIJSkoud.nl:

Goedemorgen, hartelijk dank voor je genomen moeite om een review te geven. Graag wil ik reageren op je verbeter punt, t.w. minimale afname verlagen. Reden van deze minimale afname is zodat we de... Goedemorgen, hartelijk dank voor je genomen moeite om een review te geven. Graag wil ik reageren op je verbeter punt, t.w. minimale afname verlagen. Reden van deze minimale afname is zodat we de bezorgkosten laag kunnen houden. Vandaar deze afname hoeveelheid.

Prima ijs dat conform afspraak in het gekozen tijdslot van 2 uur werd bezorgd. Leuk die extra grote ijsblokjes. De kwaliteit van het ijs was prima.

Kwaliteit van het ijs was prima. Conform afspraak geleverd.

In het reviewproces wordt niet naar de kwaliteit van het ijs gevraagd. Alleen naar het proces.

Reactie IJSenIJSkoud.nl:

geachte, u geeft een redelijk bij: Info over verloop order. Kunt u ons aangeven wat het is dat er volgens u aan ontbreekt of wat u had verwacht?
Verder dank voor uw feedback

RS Facility

Flexibele mensen!

Complimenten voor de persoonlijke service. Ik kwam er last minute achter dat ik de leveringstijd verkeerd had doorgegeven en toen is heel flexibel meegedacht. Veel dank hiervoor!

Reactie IJSenIJSkoud.nl:

dank voor uw positieve feedback en graag gedaan. Daar zijn we uiteindelijk voor om u van dienst te zijn.

Bart van de Pol / The Event Architect B.V.

Heel goede ervaring. Altijd nettjes op tijd. Vriendelijk aan de telefoon. Perfecte service!

Snelle levering en altijd netjes op tijd. Klantvriendelijk.

Wellicht meer informatie op website over wat de hoeveelheden zijn en hoeveel ijsblokjes bijvoorbeeld in een doos zitten. Inmiddels heb ik vaker besteld en weet ik ongeveer hoeveel ik nodig heb, maar... Wellicht meer informatie op website over wat de hoeveelheden zijn en hoeveel ijsblokjes bijvoorbeeld in een doos zitten. Inmiddels heb ik vaker besteld en weet ik ongeveer hoeveel ik nodig heb, maar voor mensen die dit niet weten kan het misschien een beetje onduidelijk zijn.

Reactie IJSenIJSkoud.nl:

Beste Bart, dank voor je feedback en je tips. We hebben dit inmiddels doorgespeeld naar onze webbouwer. Hij zal het meenemen in de verbetering en de vernieuwing van onze website.

First choice events/Jasper Boekbinde

Snel en super vriendelijk aan de telefoon.

Fantastic!

Fantastic service!

efdrie onderzoeksbureau

Supersnelle en persoonlijke service, perfect!

Supersnelle en stipte service, perfect!!!

eigenlijk niet....