Iboxz

F. Rensink

Zo'n grote uitgave wilde ik niet via internet doen. Daarom heb ik het bed bekeken en getest in Den Ham. Toen direct besteld. In overleg is het bed geleverd en supersnel en vakkundig geplaatst door... Zo'n grote uitgave wilde ik niet via internet doen. Daarom heb ik het bed bekeken en getest in Den Ham. Toen direct besteld. In overleg is het bed geleverd en supersnel en vakkundig geplaatst door aardige bezorgers. Het verpakkingsmateriaal is door hen meegenomen. Het bed ligt fantastisch en dat voor een zeer schappelijke prijs!

Visser

Goed. Nette afhandeling.

de Ruijter

Foutje in bestelling kon nog rechtgezet worden; snelle levering op afgesproken tijd. Duidelijke prijsstelling, geen extra kosten, betaling bij aflevering.

Frans van Kempen

Uitstekend bedrijf. Maakt goede afspraken én komt ze na. Zeer prettige en duidelijke communicatie. Levering van het bed verliep zeer goed, was snel geregeld. Verder een uitstekend product.!! Ben er... Uitstekend bedrijf. Maakt goede afspraken én komt ze na. Zeer prettige en duidelijke communicatie. Levering van het bed verliep zeer goed, was snel geregeld. Verder een uitstekend product.!! Ben er erg blij mee.!

Wouter

Snelle levering en heel fijn contact, voldoet helemaal aan mijn verwachtingen, werd eindelijk wakker zonder allerlei pijntjes maar ook het plaatsen ging vlot en netjes, namen alle verpakking mee Snelle levering en heel fijn contact, voldoet helemaal aan mijn verwachtingen, werd eindelijk wakker zonder allerlei pijntjes maar ook het plaatsen ging vlot en netjes, namen alle verpakking mee
Erg blij

SylviaValk

Top, nazorg en service optimaal

Breijer

Boxspring voldoet aan de beschrijving.
Bezorging ging vlot en de bezorgers waren vriendelijk en alles werd op zijn plaats gezet en opgeruimd.

Bernadet

Mooie boxspring en goede service!

Anja

Goede kwaliteit bed voor een goede prijs. Vriendelijk contact met het bedrijf. Keurige aflevering van het bed.