Iboxz

Heidi

In een woord SUPER

Lotte

Top ervaring, keurig bed voor een nette prijs! En na een negatieve ervaring elders was ik erg blij dat je bij levering kon betalen!
Alles werd netjes boven geplaatst en de rotzooi werd weer...
Alles werd netjes boven geplaatst en de rotzooi werd weer meegenomen! Mijn dochter is er erg blij mee!!!!

Lonneke

Goede en persoonlijke service, doen wat ze beloven!

Dronkers

Heb er niks slechts over te zeggen goede service en heel snel geleverd

T Lyklema

Snel geleverd, goede service, vriendelijke en handige bezorgers Het bed ligt heerlijk . De prijs was ook mooi .

G van Twillert

Prettige en duidelijke communicatie.
We hebben twee bedden voor de pubers op zolder gekocht. En idd..alles keurig neergezet en opgeruimd.
Zoon en dochter slapen er heerlijk op.

Patricia van Kesteren

Na een vervelende ervaring met een andere beddenzaak, op zoek gegaan naar nieuw bed en betrouwbaar bedrijf, heb eerst telefonisch contact gehad met Henk waardoor ik er vertouwen in kreeg en heb... Na een vervelende ervaring met een andere beddenzaak, op zoek gegaan naar nieuw bed en betrouwbaar bedrijf, heb eerst telefonisch contact gehad met Henk waardoor ik er vertouwen in kreeg en heb bestelling geplaatst daarna nog per mail contact gehad en binnen 2 dagen werd het bed bezorgd, super mooi bed en onze zoon slaapt er heerlijk in, kortom, snelle service, en vriendelijke mensen.

De Vries

Goede ervaring met Iboxz