Nickie Hermans

Erg mooi product. Zijn blij met de lampen en de kleur.

De service is ook erg goed.
Zeker een aanrader

Sjoerd Agterhof

Alles mooi afgeleverd naar wens.

Kleine Zwaan wonen met bloemen

Aardige mensen, mooi Product.

Rosanne de Boer

Goed! Duidelijke communicatie en een mooi product!

Lonneke Beentjes

Hele mooie deurknopjes, weer anders dan alles wat er op het internet te vinden is. Hele snelle levering, mooi ingepakt en een lief kaartje bij in de doos. Ik zou het iedereen aanbevelen hier iets te... Hele mooie deurknopjes, weer anders dan alles wat er op het internet te vinden is. Hele snelle levering, mooi ingepakt en een lief kaartje bij in de doos. Ik zou het iedereen aanbevelen hier iets te bestellen als je op zoek bent naar iets bijzonders.

Linda Van der plas

Uitstekend. Leuk product, goed verpakt, snel geleverd.

Jeroen

Super snelle service met leuke persoonlijke touch

Inge Van Doorn

Mooi product, goed en snel contact en levering

Sara Callegari

Snelle levering, prima product, leuk idee.
Snelle levering, prima product, leuk idee.
Ik kon maar een kleur kiezen, de andere waren uitverkocht. Die kleur vond ik wel mooi maar ik vraag me af of andere mensen niet bestellen omdat ze een andere kleur zouden willen en waarom andere kleuren niet op bestelling beschikbaar zijn. Verder een prettige ervaring en een leuk product. Ik ben er zeer tevreden mee.

Reactie I am Recycled:

Hi Sara, dank voor je positieve review! De andere kleuren zijn inderdaad even uitverkocht, wij zijn nieuwe aan het maken. Je kunt ons altijd even bellen, mailen of appen als je vragen hebt. Maar... Hi Sara, dank voor je positieve review! De andere kleuren zijn inderdaad even uitverkocht, wij zijn nieuwe aan het maken. Je kunt ons altijd even bellen, mailen of appen als je vragen hebt. Maar fijn dat je tevreden bent. Groetjes, Michiel

Eric Hermus

Mooie heldere site, vlotte levering. Prachtig product. Heel leuk.
Mooie heldere site, vlotte levering. Prachtig product. Heel leuk.
Echter: ik heb een lamp gekocht... hier heb ik een halogeen gloeilamp in gedraaid.. en daarvoor is deze lamp niet geschikt. Er boude te veel warmte op en de fitting begon te roken. Nu zit er een led lamp in en gaat het goed. Dit kan je beter expliciet communiceren bij vergelijkbare producten om ongelukken te voorkomen.

Reactie I am Recycled:

Hi Eric, dank voor je mooie review. Ten aanzien van de lichtbron; op onze website adviseren wij inderdaad het gebruik van alleen LED lampen/ gloeilamp max 40W. Echter dat kan duidelijker, wij gaan... Hi Eric, dank voor je mooie review. Ten aanzien van de lichtbron; op onze website adviseren wij inderdaad het gebruik van alleen LED lampen/ gloeilamp max 40W. Echter dat kan duidelijker, wij gaan voortaan ook een label toevoegen aan de lamp, wel zo duidelijk. Dank voor je feedback. Groetjes, Michiel