Hups

André

Adequaat

Reactie Hups:

Bedankt voor de review! :)

Ruby

Wekelijkse huishoudelijke hulp

Reactie Hups:

Bedankt voor de review! :)

fisser

Professioneel, vriendelijk en men komt afspraken na!

Reactie Hups:

Hartelijk dank voor je positieve review!

Gerard van den Blink

Ben heel snel en adequaat behandeld. Heeft binnen een week resultaat opgeleverd.

Reactie Hups:

Bedankt voor de positieve review!

Particulier

Prettig en betrouwbaar om iemand voor een klusje te vinden

Reactie Hups:

Bedankt voor je beoordeling én je feedback! Altijd welkom, we gaan er dan ook mee aan de slag!

Karin

Nette communicatie, behulpzaam en vriendelijk

Reactie Hups:

Hartelijk dank voor je beoordeling, Karin!

Sabien

So far so good

Hoi Sabien,
Wauw, bedankt voor je beoordeling!
Happy groet,
Team Hlprs

Brand

Fijn bedrijf!

Reactie Hups:

Hartelijk dank voor de positieve review! :)

Esther

Ik ben erg positief over Hlprs. Heb snel iemand gevonden voor de tuin. En dat verliep allemaal perfect. De site/plantform vind ik wat onduidelijk. Mn informatie over contractuele zaken vond ik niet... Ik ben erg positief over Hlprs. Heb snel iemand gevonden voor de tuin. En dat verliep allemaal perfect. De site/plantform vind ik wat onduidelijk. Mn informatie over contractuele zaken vond ik niet duidelijk. Dat vind ik jammer, omdat ik daardoor bijna vroegtijdig was afgehaakt. Maar gelukkig heb ik doorgezet en nu een fijne ervaring rijker.

Reactie Hups:

Bedankt voor de feedback! We staan hier altijd voor open. Mocht je nog tips hebben, laat het zeker even aan ons weten! Goed om te horen dat je een fijne ervaring rijker bent! ;)

Dhr v veldhuizen

De eerste keer slechte ervaring , via mail contact gehad en afwachten hoe het de tweede keer gaat

Beste heer Veldhuizen,
Beste heer Veldhuizen,
Wij hebben inmiddels contact met je gehad hierover. De helper was helaas niet op de afspraak verschenen, omdat ze zich in de week had vergist. Hiervoor heeft ze haar excuses aangeboden. We hopen dat je snel iemand anders vindt!
Happy groet,
Team Hlprs