Red je Pakketje

Welke arbodienstverlener past bij onze wensen?

Het Koninkrijkje

Gericht op vraag van de organisatie en zoekt passend aanbod daarbij.

MST

Deskundige sparring partner op het gebied van arbodienstverlening

Gemeente Bodegraven-Reeuwijk

Prima ondersteuning. Alleen het vinden van inloggen op het portal is via de website niet te vinden. Website sowieso een beetje rommelig. Veel info en je moet heel veel scrollen.

Stichting Kits Primair

Hele snelle zeer effectieve oplossing voor ons probleem gezocht

Hans Wesselink / Aquatic Wholesale Group BV

Goede manier om op eenvoudige wijze met professionele partijen snel en met duidelijke agenda vergelijk te kunnen maken

Reactie HR Navigator B.V.:

Dag Hans, dank je wel voor deze hele mooie beoordeling en fijn dat we je hebben kunnen helpen.

J. Bol / Portus Juliana

Ben heel positief over snelheid en selectie aanbieders. Korte telefonische vragen naar uw organisatie werden plezierig en helder beantwoord. Het concept van voorselectie prima mogelijkheid om als... Ben heel positief over snelheid en selectie aanbieders. Korte telefonische vragen naar uw organisatie werden plezierig en helder beantwoord. Het concept van voorselectie prima mogelijkheid om als vrager snel inzicht te krijgen in mogelijkheden. Enige is natuurlijk dat niet bekend is % / dekkingsgraad van aanbieders die met uw organisatie als vergelijkingssite samenwerken.

Reactie HR Navigator B.V.:

Fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen. We werken samen met bijna 50 aanbieders, die zorgvuldig zijn geselecteerd op tientallen criteria, maar natuurlijk ook de kwaliteit die de aanbieders... Fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen. We werken samen met bijna 50 aanbieders, die zorgvuldig zijn geselecteerd op tientallen criteria, maar natuurlijk ook de kwaliteit die de aanbieders leveren en een jaarlijkse klantbeoordeling van minimaal een 8.

FPC Dr. S. van Mesdag

Het traject rondom de zoektocht naar een nieuwe arbodienst, heeft HR Navigator een belangrijke rol in gespeeld en wij zijn daar dan ook erg tevreden over.

Reactie HR Navigator B.V.:

Dag Marja, dank voor jouw hele mooie beoordeling. Erg blij mee natuurlijk.