Topcon Europe Medical B.V.

Fijn om de hulptool voor vergelijking te gebruiken, dit is zeer nuttig. De standaard mails zijn soms alleen wel vervelend, omdat het niet aansluit bij hetgeen waar we op dat moment waren in het... Fijn om de hulptool voor vergelijking te gebruiken, dit is zeer nuttig. De standaard mails zijn soms alleen wel vervelend, omdat het niet aansluit bij hetgeen waar we op dat moment waren in het proces.

Conclusion

Hr Navigator heeft ons geholpen om de vraag die wij hebben verder helder te krijgen en denkt concreet mee over mogelijke oplossingen. Heel helpend!

JVH Hospitality

Helpt bij het zien van het bos door de bomen!

Sanare Zorg en Welzijn

Nemen voorselectie voor je uit handen heel fijn voor een drukke officemanager

Apex International

Reageren snel en pakken door. De kennis waarover HR Navigator over beschikt is ruim en up-to-date!

Yulius

Top! In 1 woord. Marco is zo'n bevlogen professional die aan een half woord en wat input direct inziet wat er nodig is en waar je dan de meeste kans van slagen mee zult hebben. Heel blij met de... Top! In 1 woord. Marco is zo'n bevlogen professional die aan een half woord en wat input direct inziet wat er nodig is en waar je dan de meeste kans van slagen mee zult hebben. Heel blij met de samenwerking en het helder maken van onze behoefte!

HDI Global

Heerlijk pragmatische aanpak en ontzorgend.