8.2/10
8.2/10

Jan Driessen

Slecht, ik heb het bestelde en reeds betaalde artikel tot op heden niet ontvangen

Zorgen dat het bestelde wordt geleverd

Reactie Houtkachel-webshop.nl:

U heeft een bestelling geplaatst op zaterdag 19-10-2019 . u pakket is verstuurt op maandag 21-10-2019 daar u pakket in het sorteercentrum op de verkeerde transportband terecht is gekomen is het... U heeft een bestelling geplaatst op zaterdag 19-10-2019 . u pakket is verstuurt op maandag 21-10-2019 daar u pakket in het sorteercentrum op de verkeerde transportband terecht is gekomen is het met de verkeerde koerier mee gegaan, deze heeft het later weer naar het sorteercentrum teruggebracht door wordt het weer op nieuw op de band gelegd en dan opnieuw uitgeleverd . vandaar de vertraging, mijn Excuses voor het ongemak.
Mvg. Loek

lex

Met het bedrijf geen enkel probleem!

de leverantie: de verpakking fors beschadigd bij aankomst, gelukkig heel goed verpakt!! waardoor de inhoud heel

ander verzend bedrijf: deze trekt zich niks aan van opdruk als "fragile; handle with care"

Henk Brand

Snelle levering. Goede prijs. Goede webshop.

Als je besteld en betaald wordt er geleverd. Super netjes en goed.

Nvt

Willy Verschoore

Bestelling werd geplaatst op 25-09.
Op 3-10 is de bestelling nog steeds niet ontvangen.

van WIJNGAARDEN

Goed bereikbaar ,makkelijk de spullen te vinden die je zoekt

Heteren Kalkzandsteen

Duidelijke webshop

Rob van der Linden

Duidelijke site, snelle levering.

P Bruins Slot

Goede website

A

Prima.

nee niet iets specifieks opvallend.

communicatie over status en verzending. Verder was er onduidelijkheid over de levering omdat dit via een ander (zwembaden bedrijf) plaats vond.

In dit formulier mist de mogelijkheid bij...

In dit formulier mist de mogelijkheid bij "zou u dit bedrijf aanbevelen" geen mening (of dergelijk)

H van den Broek

Niet bijster goed. Slechte informatie over eventuele vertraging. Geen antwoord op e-mails. En beloften niet nakomen.

Beantwoord de e-mails. Ben open naar de klant. Laat weten waarom de bestelling later komt dan verwacht

Reactie Houtkachel-webshop.nl:

Goedemiddag Meneer van den Broek ,
Ik heb u gebeld om te vertellen dat deze niet voorradig was en dat zodra de Rooster binnen ik deze verstuur , maar kreeg geen contact met u.
U heeft mij...
Goedemiddag Meneer van den Broek ,
U heeft mij terug gebeld op vrijdag en heb u netjes dit u gelegd en dat deze de zelfde dag verzonden zou worden.
Mij excuses dat het niet zo is verlopen als u wilde .
Mvg. Loek