Resultaat
Levering volgens afspraak
Reactiesnelheid (Indien van toepassing)

2 standaard steektrappen voor mijn loods besteld en dat ging goed.

Albert

Goede kwaliteit product, eenvoudig in elkaar te zetten en goede service.

Service

Goedkopere verzendmethode.

A Kwadraat Bouw / Andre Achterstraat

Zeer prettig, heldere communicatie en vlotte, nette levering!

Duidelijkheid

Duidelijk maken dat leuningdragers niet standaard bij leuning worden geleverd.

Mennens

Communicatie is prima, netjes contact gehad en trap netjes geleverd volgens afspraak

wordt volgens afspraak gewerkt.

Trap kwaliteit is redelijk;
Trap kwaliteit is redelijk;
1. bij verschillende gaten die voorgeboord zijn voor de traptredes te bevestigen zijn splinters weggeslagen. (soms tot een lengte van 5 cm. deze zijn lastig weg te werken.
2. De schroeven voor de traptredes kunnen maar moeilijk achteraf weggewerkt worden. het zou handig zijn als dit aangeboden wordt op jullie site als extra optie. nu heb ik vanalles moeten bijwerken om de schroeven weg te werken (proppenboor princiepe)
(dit is een moeilijke klus omdat je de verzinkboor niet gecentreerd krijgt als er al een gaat voorgeboord is.
3. knoesten in het hout die precies op een randje zitten. in de trappenboom zijn verschillende gaten hierdoor ontstaan.

Zitmaaier van Bommel

Ik heb hier 2 trappen besteld. Keurig een tekening gekregen ter goedkeur. Keurig netjes geleverd en ben tevreden over de kwaliteit.

Bijzonder duidelijke website. Trap is hierdoor goed samen te stellen. Je gaat door de vragen die je moet invullen ook beter over de bestelde trap nadenken. Hierdoor is het eindresultaat zeer mooi... Bijzonder duidelijke website. Trap is hierdoor goed samen te stellen. Je gaat door de vragen die je moet invullen ook beter over de bestelde trap nadenken. Hierdoor is het eindresultaat zeer mooi geworden.
Ook de persoon die de trap kwam leveren was netjes en correct.

Ik heb zelf de fout gemaakt door trapleuning te bestellen. Ik was in mijn domme veronderstelling dat het leuning met paaltjes tot aan trap zou zijn. Achteraf een domme fout van mezelf. Dat had iets... Ik heb zelf de fout gemaakt door trapleuning te bestellen. Ik was in mijn domme veronderstelling dat het leuning met paaltjes tot aan trap zou zijn. Achteraf een domme fout van mezelf. Dat had iets beter op de website beschreven kunnen worden. Ik heb het inmiddels opgelost.

een aanwinst voor onze overloop. Snellere levering dan aanvankelijk gemeld. Wij zijn erg enthousiast over onze nieuwe trap. Perfect gemaakt, zodat het eenvoudig in elkaar te zetten was.
een aanwinst voor onze overloop. Snellere levering dan aanvankelijk gemeld.
Goede communicatie, duidelijke website in verband met bestellen.

Bouwtechnisch goed product geleverd.
Duidelijke werktekening.

BB Koomen Haakman

Goed en duidelijk

AM Provast vof

Wij hebben voor het eerst hier een trap besteld en naast de supersnelle levering ook van een zeer goede kwaliteit! Absoluut een aanrader.

Kwaliteit en snelle levering.

Youri Doorn / Constructif

Goed contact, en goed geluisterd naar vraag.

Goed contact, en goed geluisterd naar vraag.

Frank

Erg goed. Goed contact, product en service.

Vriendelijk te woord gestaan en een klein foutje met betaling (deels mijn eigen fout) werd direct opgelost.