Ze leveren snel en hebben een uitgebreid assortiment. Enige nadeel is dat ze hun mail niet goed bijhouden. Daarom 3 sterren en geen 4

Snelle levering, uitgebreid assortiment en leuke aanbiedingen.

Goede duidelijke webshop. Echter een week na bestelling nog niets ontvangen. Voornamelijk de klantenservice hierin vind ik vrij makkelijk. Wacht nog maar even af.... het zou fijn zijn als je in... Goede duidelijke webshop. Echter een week na bestelling nog niets ontvangen. Voornamelijk de klantenservice hierin vind ik vrij makkelijk. Wacht nog maar even af.... het zou fijn zijn als je in ieder geval het gevoel krijgt dat ze hun best doen voor je. Verder kan ik op dit moment nog niets vertellen over de kwaliteit van de steentjes; deze zijn nog steeds niet ontvangen.

Veel keuze in de producten.

Op dit moment zou ik het bedrijf nog niet aanraden omdat ik de klantenservice op dit moment tegen vind vallen.

Reactie Hotfixonline.nl:

Beste klant,
Dankuwel voor uw review.
Beste klant,
Dankuwel voor uw review.
Helaas komt het een enkele keer voor dat een poststuk langer onderweg is door b.v. een sorteerfout bij de PostNL, dit is de reden dat we u gevraagd hebben het nog even af te wachten.
Omdat het te lang duurde hebben we zoals afgesproken uw bestelling opnieuw toegezonden en u heeft ons per mail laten weten dat deze nu wel goed is gearriveerd, we begrijpen daarom niet goed waarom u hier aangeeft dat de bestelling nog niet ontvangen is.
Vriendelijke groet,
Marian Castricum
team Hotfixonline

Priscilla

Altijd alles netjes bezorgd

Zover ik weet heel klantgericht en vriendelijk

De producten komen snel binnen en zijn van goede kwaliteit

Nee

M.E.Salla

Ik ben heel te vrijden

Tineke

Heel tevreden.

Een brede sortering, snelle levering, uitstekende kwaliteit.

M rolink

2 keer wat besteld en het kwam zeer snel binnen. En alles werd geleverd

Snelheid van levering

Tessa Wijnen

De Smet Hilde

Mijn eerste bestelling en super tevreden

Angel Pico

Super mooie steentjes. Snel verzonden
Had ze binnen 2 dagen al in huis.