Hilde

Weer super tevreden van mijn bestelling. mooie stenen en ze kleven heel goed met de aplicator.

Het paviljoen

Opgegeven levertermijn en reële levertermijn zijn verschillend. Op de site stond 2-5 werkdagen na 10 dagen nog niets ontvangen. Klantendienst heb ik zelf moeten contacteren

Prijs/kwaliteit

Ariëlla

Snelle en nette levering

Is oke

Zeer tevreden

Manon

Normaliter ben ik heel tevreden met dit bedrijf. Ze leveren snel en correct. Echt heb ik na mijn laatste order een mail gestuurd of ik 1 van mijn producten mocht ruilen en daar krijg ik geen... Normaliter ben ik heel tevreden met dit bedrijf. Ze leveren snel en correct. Echt heb ik na mijn laatste order een mail gestuurd of ik 1 van mijn producten mocht ruilen en daar krijg ik geen antwoord op. Dus de communicatie zou in dit geval beter kunnen.

Reactie Hotfixonline.nl:

Beste Manon,
Dankuwel voor uw feedback.
Wilt u even doorgeven naar welk e-mail adres uw bericht gestuurd is, u moet altijd binnen 24 uur een antwoord van ons ontvangen.
Vriendelijke...
Beste Manon,
Dankuwel voor uw feedback.
Vriendelijke groet,
klantenservice Hotfixonline

Ik heb hier nu 2 of 3 keer besteld en bij 2 keer was de zending niet compleet. Overigens goed opgelost, maar het lijkt me wel een signaal.

Reactie Hotfixonline.nl:

Beste klant,
Dankuwel voor uw feedback en vervelend om te horen dat 2 van de 3 bestellingen niet compleet waren. We hebben een notitie gemaakt uw bestellingen extra te controleren.
Onze...
Beste klant,
Onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
klantenservice Hotfixonline

Mevr. Jos Vos

Het was mijn eerste aankoop en mijn ervaring was goed

Ik ben erg goed geholpen bij mijn eerste ankoop

Leuk correct bedrijf met snelle levering

Snelle levering en kwaliteit

Het verzenden gaat vlot. Ik ben tevreden over dit bedrijf. Jammer dat.de spaarkaart en kleurenkaart onvindbaar waren in mijn pakket.

Vlotte verzending.

RG

Hotfix is goed werkend en snel bedrijf.

Snelle levering en bij de nalevering erg vriendelijk en goe geregeld.