Kaar

Producten zijn goed en een hele snelle levering

Snelle afhandeling van de order en verzending

Geweldig bedrijf en is snel met het bestellen en als er iets en je belt dan wordt je altijd goed geholpen.

Geweldig

Super artikelen

snelle levering

Alles netjes en op tijd geleverd.

Heel vlugge en correcte levering.
Zeer mooie kwaliteit van steentjes.

Heel mooie steentjes.

Leen Peeters

Eerste keer besteld hotfix steentjes besteld. Jammer genoeg werd 1 artikel verkeerd geleverd maar deze fout is zeer snel rechtgezet.
Ik heb wel opgemerkt dat de hotfixfolie niet altijd goed...
Ik heb wel opgemerkt dat de hotfixfolie niet altijd goed bleef zitten. Vooral met de DMC 3mm hyacinth waren tientallen steentjes (ik had 5gross besteld) waar de folie afgegaan was of eraf sprong bij het oprapen. Bij de andere maten was er geen probleem.

Snelle reactie op vragen. Snelle levering.

Prima, keurig geleverd.

Marjan

Ik woon in Portugal en mijn hele bestelling werd super snel afgeleverd!

De steentjes, die ik wilde bestellen, waren uitverkocht op het moment van kiezen.
Ik heb een mail gestuurd, om te vragen wanneer ze weer beschikbaar waren. Werd keurig ingelicht, ook meteen toen ze weer online te koop waren. Was de volgende dag al!

Leuke spaaractie en snelle levering

Snelle levering.

Er miste een product bij levering. Nadat ik dit gemeld had is het de volgende dag alsnog geleverd. Prima en snel opgelost.