Ton Lensen

Prima afhandeling

Natuurcentrum en stadsboerderij De Elzenhoek/ gemeente Oss

Zeer slecht. Product binnen de termijn retour gedaan in originele doos. Echter een stukje ducttape gebruikt om de doos dicht te maken. Dit was reden voor hen om de retour te wijzigen. Via de... Zeer slecht. Product binnen de termijn retour gedaan in originele doos. Echter een stukje ducttape gebruikt om de doos dicht te maken. Dit was reden voor hen om de retour te wijzigen. Via de klantenservice slecht en onbehoorlijk geholpen “ik ben er klaar mee”. En zonder pardon product weer teruggestuurd zonder geld retour.
Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Wat een slechte klantenservice! Inmiddels is de zaak naar onze juridische afdeling doorgezet, omdat horeca world oneigenlijk gehandeld heeft.

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
Helaas hebben wij de retour niet volgens de voorwaarden ontvangen en kunnen we dit product niet retour nemen.
Met vriendelijke...

herman Boschmans

Aankoop pastamachine

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
Graag nemen we contact met u op om dit probleem op te lossen.

Kurt Deneire

Niet goed. Ik krijg geen antwoord op mijn mails.

Beste,
Wat vervelend om te horen dat u geen antwoord heeft ontvangen op uw e-mails. Wij beantwoorden wel degelijk alle e-mails.
Graag nemen we contact met u op om dit te bespreken.
Met...
Beste,
Graag nemen we contact met u op om dit te bespreken.

Francis Hendrickx

Slechte levering geen informatie omtrent deze .

Beste,
Wat vervelend om te horen dat u geen informatie over de levering heeft ontvangen. Dit had u zeker moeten ontvangen.
Graag nemen we contact met u op om dit probleem te...
Beste,
Graag nemen we contact met u op om dit probleem te bespreken.

Ornela Ajazi

Verkeerd artikel gestuurd

Beste,
Wat vervelend om te horen dat u een verkeerd product heeft ontvangen.
Graag nemen we contact met u op om dit probleem op te lossen.

Patrick Van der Heyden

Zeer goed,snelle levering.

Luuk Popken

Prima bedrijf. Snelle afwerking en aflevering

diego tommeleyn

Uitstekend