Sam Onstenk

Snelle en eenvoudige order intake en zeer correcte en snelle levering

Frederic Deconinck

Zeer goeie info op site

Angelo Schrijver

Fijne aankoop, goede prijs kwaliteit!

RKSV Boxtel

Goede ervaringen

Christel Kumpen

Positief

Erik De Ben

Heel snelle levering , prima service . Ik ben een heel tevreden klant !

Ivan Verbeek

Bbq besteld goed geprijsd optijd geleverd ,alleen de mail van levering te laat verstuurd(de dag zelf iedereen werken)ben gebeld door chauffeur en die heeft hem afgeleverd en was heel vriendelijk

Ton Lensen

Prima afhandeling

Natuurcentrum en stadsboerderij De Elzenhoek/ gemeente Oss

Zeer slecht. Product binnen de termijn retour gedaan in originele doos. Echter een stukje ducttape gebruikt om de doos dicht te maken. Dit was reden voor hen om de retour te wijzigen. Via de... Zeer slecht. Product binnen de termijn retour gedaan in originele doos. Echter een stukje ducttape gebruikt om de doos dicht te maken. Dit was reden voor hen om de retour te wijzigen. Via de klantenservice slecht en onbehoorlijk geholpen “ik ben er klaar mee”. En zonder pardon product weer teruggestuurd zonder geld retour.
Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Wat een slechte klantenservice! Inmiddels is de zaak naar onze juridische afdeling doorgezet, omdat horeca world oneigenlijk gehandeld heeft.

Reactie Horecaworld:

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
Helaas hebben wij de retour niet volgens de voorwaarden ontvangen en kunnen we dit product niet retour nemen.
Met vriendelijke...
Horecaworld

herman Boschmans

Aankoop pastamachine

Reactie Horecaworld:

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
Graag nemen we contact met u op om dit probleem op te lossen.
Horecaworld