Landwinkel Boer en Land

Fijn bedrijf, en goede vakkennis. Jullie hebben er een vaste klant bij :)

H. de Vriesche - Landwinkel

Goed advies gekregen van Werner bij de aankoop van onze wandkoelingen. Zeer degelijk en betrouwbaar bedrijf.

Cafetaria Corrie

Alles goed

Eetcafé Lindeboom

De koeling heb ik zojuist in goede staat ontvangen. Bij deze wil ik jullie bedanken voor de super snelle levering! Gisteren besteld en vandaag geleverd, top!

KLJ Stekene

Zeer goede service! Bij ontvangst bleek een van de schalen uit de set van zes kapot te zijn. Na telefonisch contact kreeg ik een heel nieuw set(6stuks) toegestuurd. Hier komen wij zeker terug.... Zeer goede service! Bij ontvangst bleek een van de schalen uit de set van zes kapot te zijn. Na telefonisch contact kreeg ik een heel nieuw set(6stuks) toegestuurd. Hier komen wij zeker terug. Horecamegastore hartelijk dank voor de fijne service en contact.

De Snackerij

Laatst een koeltoonbank besteld bij Horeca Megastore en door een fabrieksfout kreeg ik een verkeerd geleverde onderdeel. Contact opgenomen met Horeca Megastore en alles is erg netjes opgelost!

Cafetaria 't Kruispunt

Cafetaria 't kruispunt

A.Tollen

Zoals beloofd werd de vrieskist de volgende bezorgd. Wij zijn dus ook zeer tevreden over dit bedrijf.

Sjaak Gans

Overzichtelijke webwinkel, goede klantenservice.