Landwinkel - Zonneveld

Goede hulp bij de aankoop van onze keukenapparatuur, geen praatjes verkopers maar geven echt advies. zo was ik ook goedkoper uit omdat ik met een eenvoudigere koeling beter geholpen was.
Dank u...
Dank u Horeca Megastore!

Restaurant Wah Ling

Goede service

Gasterij de Koffiemolen

De fijne medewerkers van Horeca Megastore hebben hun uiterste best gedaan ons zo snel mogelijk van een nieuwe koeling te voorzien na de overstroming. Super service!!

CBN Labsuppliers

Kosteloos een nieuwe slang ontvangen voor onze ijsmachine.
Snelle en goede service

Aarts

Super service, snelle reactie op vraag onderdeel koelkast; vervolgens, buiten garantieperiode, kosteloos nieuwe binnenverlichting koelkast ontvangen.

Vishandel Gilles

Zeer tevreden!!
Storing heel snel opgelost. Fijn contact

Monte Pelmo Bloemendaal

Onze kapotte vriezer is de volgende dag per koerier omgeruild. Dit was de dag na de melding en natuurlijk gewoon onder garantie. Top service.

Pannekoekhuis de Nachtegaal

Het wafelapparaat werd geleverd met een knik in het snoer. Omgeruild door een aardige medewerkster van Horeca Megastore.
Top service!!

Mediteranio

Zeer goede service
Meer dan tevreden!

Café Tivoli

Wij willen jullie heel graag bedanken voor de prettige samenwerking en de supersnelle levering.