Restaurant De Caron

Superservice !
Vitrinekoeling gekocht, 3 maanden later ventilator stuk, 1 mailtje gestuurd, 2 dagen later werd hij omgeruild . Zeer tevreden !

C. Beek Janssens

De prijs kwaliteitsverhouding is goed, levertijd is snel.

H. Duisbeker

Niets op aan te merken, wij zijn zeer tevreden.

Brasserie van Meersum

Was een beetje huiverig met de lage prijzen, heb kokskleding en tafellinnen besteld.
Maar de kwaliteit is echt goed! zal voortaan hier bestellen.

Eric van Meeren

Duidelijke webwinkel met grote collectie, de producten zijn duidelijk omschreven.

Ben de Groot

Vorig jaar een bakplaat gekocht op gas, maar wilde deze op braderie op butaan aansluiten.
Dit kon gelukkig door gewoon de sproeiers te vervangen, deze werden snel nagestuurd.
Ik ben zeer...
Ik ben zeer tevreden over de service van Horeca Megastore!

Hotel de Booth

Tweede keer besteld, weer tevreden.
Product: goed
Levertijd: snel
prijs:goed

Anette Vliers

Schorten gekocht, goede info over de verloop en levering.

Eten & Drinken

Zeer goed geholpen.

Restaurant de Molen Teun Bregt

Onze vrieskast ging plots kapot, via de webwinkel besteld, kreeg direct een email dat hij de volgende dag bezorgd zou worden en ook nog dat we een uur van te voren zouden worden opgebeld, wij komen... Onze vrieskast ging plots kapot, via de webwinkel besteld, kreeg direct een email dat hij de volgende dag bezorgd zou worden en ook nog dat we een uur van te voren zouden worden opgebeld, wij komen zeker terug.