M.F.M. Bart

Ik werd vriendelijk en goed geholpen bij mijn vragen voor mijn aankoop. De goederen werden daarna binnen de termijn, die op de website staat geleverd.

Een paar opmerkingen, die ik over de website had, zijn opgepakt en op de website aangepast.

Nog niet

Daniel Saaltink

Prima service

Prima service

Hermen de Wit

Zeer goed

Zeer goed

Zevenhoven C.H.

Vlotte levering - produkt werkt zoals beshreven

Vlotte levering - goede producten - betalen via internet - goede website

Ga zo door

Harro van Westreenen

Snelle levering, goed verpakt. Heldere website

Snelle levering, goed verpakt. Heldere website

John

Snelle levering, keurig volgens aangegeven tijdstip. Producten prima in orde. Support in eerste instantie slecht (geen enkele reactie) bleek probleem met mail te zijn dat die niet is aangekomen. Na... Snelle levering, keurig volgens aangegeven tijdstip. Producten prima in orde. Support in eerste instantie slecht (geen enkele reactie) bleek probleem met mail te zijn dat die niet is aangekomen. Na tweede mail telefonische support die prima was. Alle ruimte voor vragen en heldere uitleg. Dank!

Na op een eerste mail geen reactie gekregen, na een tweede boze mail direct telefonisch contact met goede en heldere uitleg.

wellicht opvolging van supportmails met de vraag of het antwoord naar behoren was (aangezien het antwoord naar mij nooit is aangekomen) zodat er meteen een check is of het antwoord wel aangekomen is.

Greven

Goede uitleg, duidelijke website.

Een uitgebreide FAQ sectie voor wat ik nodig had. Goede info per product en duidelijk. Betaalgemak omdat er te kiezen is uit genoeg mogelijkheden om te betalen.

Geen.

H.J. Keppels

Zeer positief

Snelheid

R.

Uitstekend

uitstekend

Simone Blankers

Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Snelle afhandeling van de bestelling en correcte aflevering.