Veldhuis

Een eerste bestelling gekocht bij homeautomation shop en dat is naar tevredenheid opgepakt.

Jvbroek

Goede bezorging. Netjes verpakt. Retour werkt ook goed.

Goede bezorging. Netjes verpakt. Retour werkt ook goed.

n.v.t.

A.v.Boxtel

Zowel de bestelling als de bezorging is prima verlopen

nee geen op of aanmerkingen

nee

It’s me

Prima service, snelle verzending.

Snelle reactie op mailtjes met deskundig antwoord, snelle verzending en prima service. De site is qua uiterlijk en layout mooi.

Ik vind de site niet heel overzichtelijk voor bestellingen. Zo hebben wij een aantal zaken van Homewizard besteld maar als je op de balk van homewizard of Energylink klikt krijg je niet alle te... Ik vind de site niet heel overzichtelijk voor bestellingen. Zo hebben wij een aantal zaken van Homewizard besteld maar als je op de balk van homewizard of Energylink klikt krijg je niet alle te bestellen producten maar meer een uitleg van wat homewizard is en een paar producten die je kunt bestellen maar lang niet allen. Dan is het even zoeken waar je de producten wel kunt bestellen (via het linkervenster). Ik had dan liever de homewizard en Energylink onder 1 link geplaatst omdat beide van homewizard zijn en daarbij gelijk de mogelijkheid om alle homewizard producten te bestellen en niet slechts een link naar de 4 kits op het plaatje die nu aangeboden worden omdat als je niet verder kijkt je niet weet dat je ook losse dingen kunt bestellen.

M.Heinsbroek

Goed, spullen netjes op tijd geleverd

Goed, spullen netjes op tijd geleverd

Ronald

Makkelijk om te bestellen. levertijd alleen niet gerealiseerd

Volledig assortiment. Makkelijk een bestelling plaatsen

Beloofde levertijd nakomen. Misschien verzending via dhl of ups mogelijk maken?

Reactie HomeAutomation-shop.nl:

Bedankt voor uw reactie. Vrijwel alle bestellingen die op een werkdag voor 17:30 uur gedaan zijn, worden diezelfde dag nog verzonden. Normaal gesproken levert PostNL dan de eerstvolgende dag uit.... Bedankt voor uw reactie. Vrijwel alle bestellingen die op een werkdag voor 17:30 uur gedaan zijn, worden diezelfde dag nog verzonden. Normaal gesproken levert PostNL dan de eerstvolgende dag uit. Zodra we het pakket aan PostNL hebben overhandigd, zijn we afhankelijk van hen.

Arno Janssen

Prima! Snelle levering en goede afhandeling.

Werd netjes gebeld toen 1 onderdeel wat later verstuurd zou worden met netjes een voorstel om de rest al wel te versturen

Andor Klink

Goede snelle levering en duidelijke communicatie

Goede snelle levering en duidelijke communicatie

gb

Snelle levering en had de keus om e.e.a. verzekerd te laten verzenden

Snelle levering en servive

Marije Kaspers

Snelle levering en prima informatie

Snelle levering en reactie op mail.

De site mag nog iets overzichtelijker